Slováci prinášajú svetovú revolúciu vo svete call centier. Už nebudú pomalé a neefektívne

  • Platforma CloudTalk rastie rýchlym tempom, Slováci plánujú expanziu do USA
  • Svojím riešením chcú nahradiť klasické call centrá. Už dnes majú stovky zákazníkov
  • Prednedávnom získali investíciu vo výške približne šesť miliónov eur
Zakladatelia CloudTalk Martin Malych a Viktor Vanek
  • Platforma CloudTalk rastie rýchlym tempom, Slováci plánujú expanziu do USA
  • Svojím riešením chcú nahradiť klasické call centrá. Už dnes majú stovky zákazníkov
  • Prednedávnom získali investíciu vo výške približne šesť miliónov eur

Spoločnosť CloudTalk je slovenským startupom, ktorému sa za krátky čas podarilo získať viac ako 100 šikovných ľudí a svoj produkt rýchlo škálujú.

Súčasné call centrá nahrádzajú inovatívnym riešením a hoci celú výšku ich tržieb a zisku stále nepoznáme, ich plány sú globálne. Pripravujú expanziu do USA a už dnes majú tisíce zákazníkov po celom svete. Navyše, pred niekoľkými mesiacmi získali významnú investíciu v hodnote 6 miliónov eur.

Startitup sa rozprával s Martinom Malychom, jedným zo zakladateľov CloudTalku.

Čo je CloudTalk a v čom je podľa vás iný od ostatných firiem?

CloudTalk je softvérová obdoba telefónnej ústredne. Keď si predstavíte staré filmy, kde bola operátorka, ktorá prepína káble, aby prepojila hovory, tak v CloudTalku poskytujeme to isté, len je to softvér v cloude.

Okrem toho je prepojený so všetkými biznis riešeniami, ktoré už vo firme používate. Jednoducho tak vieme automatizovať procesy, zvyšovať produktivitu a zlepšovať spokojnosť zákazníkov. 

Ako ste sa k tomuto nápadu dostali?

CloudTalk sme založili spolu s Viktorom ako jednoduchú appku na telefonovanie cez webový prehliadač, tzv. click-to-call riešenie.

Myšlienka bola, aby spoločnosti mohli na svoje webové stránky vložiť tlačidlo click-to-call, ktoré umožní ich návštevníkom zavolať im priamo z prehliadača. Počas toho, ako sme sa snažili uspieť s týmto riešením, tak sme dostávali väčší a väčší dopyt po komplexnejšom telefónnom riešení. Tak sa zrodil CloudTalk. 

V čom je tá najväčšia reálna hodnota vášho produktu? Inovácia call centier alebo aj merateľné výhody pre zákazníka firiem, ktoré ho nasadia?

Máme vypočítané, že vďaka CloudTalku vieme na každom hovore ušetriť v priemere aj 2 až 3 minúty. To už prináša reálnu hodnotu.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá