Adam objavil dieru na trhu, spojil bistro a potraviny: Slováci stále nevedia, čo sa skrýva za značkami EKO a BIO

  • Miesto, kde si nie len nakúpiš, ale aj vychutnáš šálku kávy
  • Nový koncept v Poprade je spojením remeselných potravín a bistra
  • Na čele prevádzky stoja dve firmy – Ekofarma Važec a značka Dobré časy
Untitled design – 2022-01-20T124902.249
archív BEŇOVSKÝ bistro & market
  • Miesto, kde si nie len nakúpiš, ale aj vychutnáš šálku kávy
  • Nový koncept v Poprade je spojením remeselných potravín a bistra
  • Na čele prevádzky stoja dve firmy – Ekofarma Važec a značka Dobré časy

Na podnikateľskej scéne pôsobia vyše 10 rokov. Adam Šterbák má pod palcom sieť pivných domov Dobré časy a Petra Šavelová zas Ekofarmu Važec. Dvojica stavila na poriadne netradičný biznis a do srdca Popradu priniesli BEŇOVSKÝ bistro & market. Spojili remeselné potraviny a bistro.

My v Dobrých časoch máme skúsenosti s gastrom a na Ekofarme majú skúsenosti s chovom, prvovýrobou a kvalitným produktom ako takým,“ začína rozprávanie Adam.

„A keďže nám nie je jedno, aké potraviny konzumujeme alebo aká je kvalita potravín dostupných v bežných reťazcoch, rozhodli sme sa, že ideme týmto edukačným projektom ľudom vysvetľovať a ukazovať, aký je rozdiel medzi mäsom či domácimi vajíčkami z Ekofarmy a bežne dostupnými produktami v supermarketoch, vyjadril sa pre Startitup.

Zároveň sa rozhodli upozorniť na fakt, že menej je niekedy viac. Stačí prestať plytvať potravinami, naučiť sa využívať kompletnú potravinu ako takú, kupovať naozaj kvalitné potraviny z overených zdrojov a nakupovať menej a častejšie čerstvé potraviny. Nie nadarmo sa hovorí, sme to, čo jeme, opisuje podnikateľ.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa BEŇOVSKÝ bistro & market (@benovsky_bistro.market)

Nezastavila ich ani pandémia

BEŇOVSKÝ otvoril svoje brány koncom roka 2021, keď Slovensko sužovala už tretia vlna pandémie. Nad neúspechom nášho projektu sme popravde ani nerozmýšľali. Inak by sme to ani neotvárali.“

„Vidíme a veríme, že je čoraz častejšie na stole diskusia, čo konzumujeme, v akej kvalite a miere. Preto sme náš koncept otvárali teraz a nehľadeli sme na momentálnu pandemickú situáciu – veď predsa jesť musíme, či tu Covid-19 je, alebo nie je, vysvetľuje majiteľ.

Adam tiež dodáva, že každou návštevou a rozhovorom so zákazníkmi sa uisťuje v tom, že to urobili presne včas a na mieste.

Pri tejto kríze mnoho ľudí začalo rozmýšľať nad tým, že sme si doteraz žili v podstate  veľmi dobre a na nejakú pandémiu sme vôbec nemysleli. Táto doba nám len pripomína to,  že zdravie máme iba jedno.

zdroj: archív BEŇOVSKÝ bistro & market
Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá