Aj vy máte „vyberavý“ noštek? Nadýchnite sa slovenských potravín

billa
BILLA

Viete, čo majú spoločné syry z liptovských pasienkov, oravská slanina a ovocie zo Žitného ostrova? Neskutočnú vôňu! Potraviny pôvodom zo Slovenska sú voňavé, kvalitné a čerstvé. Na to, že príjemná aróma je jednou z najdôležitejších vlastností jedla, najnovšie poukazuje spoločnosť BILLA a jej úspešný projekt Doba slovenská.

Nos na slovenskú kvalitu

Či už si to uvedomujeme alebo nie, aj vôňa rozhoduje v obchode o tom, aké potraviny si spokojne odnesieme domov. Čím je charakteristická vôňa výrobku intenzívnejšia, tým väčší je predpoklad, že ide o chutnú a čerstvú potravinu vysokej kvality. A presne také sú aj rýdzo slovenské produkty, vyrobené poctivými lokálnymi pestovateľmi a chovateľmi.

Na vôňu kvalitných regionálnych potravín sa najnovšie zamerala spoločnosť BILLA, ktorá takouto kampaňou pokračuje vo svojom projekte Doba slovenská. Ten vznikol pred dvomi rokmi s jasným cieľom – podporiť slovenských producentov a ukázať, že na regionálne potraviny môžeme byť právom hrdí. Aj vďaka Dobe slovenskej sa len za minulý rok predalo v sieti BILLA takmer 319 miliónov (!) výrobkov pôvodom z našej krajiny.

Lokálne potraviny šteklia zmysly našich zákazníkov v každej predajni, či už ide o čerstvo upečený chlieb, šunky prvotriednej akosti alebo o chutnú zeleninu a ovocie. Domáca kvalita jednoducho vonia, preto všetkých pozývame, aby sa prišli nadýchnuť slovenských potravín do supermarketov BILLA,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.

IMG_5710
zdroj: BILLA

Jahodové prekvapenie

Ako to vonia (a tiež chutí) v pravom slovenskom sade, mohli zákazníci BILLA zistiť počas Dňa jahody. Ten sa začiatkom júna konal v predajni na Bajkalskej ulici v Bratislave a stovkám nakupujúcich ľudí vyčaril úsmev na tvári.

Bodaj by aj nie! Pri vstupe do supermarketu na zákazníkov čakali sladučké jahody z južného Slovenska, ktoré boli vypestované celkom ekologicky, zalievané dažďovou vodou a pred škodcami chránené prirodzeným biologickým spôsobom.

„Čerešničkou (či skôr jahôdkou?) na torte“ bola čokoládová fontána, v ktorej si milo prekvapení zákazníci mohli namočiť chutné jahody. Takýmto interaktívnym spôsobom BILLA upozornila na projekt Doba slovenská a vzbudila ešte väčší záujem o domáce výrobky.

Video, ako dopadol Deň jahody v BILLA, si pozriete tu:

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá