Ako sa bude vyvíjať podnikanie v najbližšom období?

Jarka Fabriová / 6. septembra 2017 / Lifehacking

zdroj: unsplash.com/nik macmillan

Ešte predtým ako sa pustíte do podnikania, nemali by ste zabúdať na všetky dôležité veci, ktoré táto obľúbená sféra ponúka. Povedzme si narovinu, kto z nás by nechcel vlastniť úspešný podnik? Stáť na čele úspešnej firmy je snom azda každého z nás… Všetko však má nejaký ten háčik.

Rozhodli ste sa, že svoj sen začnete realizovať na plné obrátky? Super! Aby vás nič len tak nezaskočilo, prinášame vám aj zopár užitočných rád. Čomu sa vyhnúť, na čo nezabúdať a hlavne, ako si svoje podnikanie uľahčiť?

Asi všetci vieme, že ako to vyzerá napríklad s množstvom papierovačiek v bežnom súkromnom živote. Navštívite banku, poštu, úrad, nákupné centrum, obchod alebo čokoľvek iné a razom si domov prinesiete plnú tašku zmlúv, bločkov či papierov. Nik zo začínajúcich podnikateľov však nečaká takú úvodnú byrokraciu, aká v realite nastane.

Podnikateľ, bez ohľadu na to, či je to malý živnostník alebo stredne veľká firma, prichádza každodenne do styku s desiatkami papierov – zmlúv, výpisov, faktúr, objednávok a rôznych ďalších dokumentov spojených s podnikateľskou činnosťou. Prejde pár mesiacov a razom vo všetkom začína byť chaos. Žiadna zmluva, či dokument nemá svoje miesto, hľadanie dokumentov trvá aj niekoľko hodín a nakoniec prichádza stav, že už ani nie je priestor na to, kde všetku tú hromadu dokumentov skladovať.

foto: unsplash.com/christine hume

A preto je vhodné sa na to vopred pripraviť. Každý podnikateľ musí mať vo svojich dokumentoch poriadok. Pre niekoho priamo legislatíva stanovuje dokonca povinnosť mať registratúrny poriadok a archivovať dokumenty vo vyhovujúcich podmienkach dlhé desiatky rokov.

Ak si nájdete už v úvode systém, kedy máte vo všetkých dokumentoch prehľad a viete, kde presne sú, verte nám, že máte vyhraté. Poriadok šetrí čas, miesto, peniaze a namiesto hľadania dokumentov po kancelárii alebo archíve, môžete organizovať dôležité obchodné stretnutia alebo podpisovať dôležité zmluvy.

Po dlhom hľadaní sa nakoniec aj nám podarilo nájsť revolučné riešenie, ktoré na Slovensku dlho chýbalo. Je ním služba DOCKitIN, ktorá všetky dokumenty nielen bezpečne uloží, ale aj zdigitalizuje, sprehľadní, uľahčí vám vyhľadávanie a umožní mať dokumenty neustále poruke. Okrem toho si prostredníctvom DOCKitIN aplikácie môžete spravovať všetky zdigitalizované dokumenty 24/7. Triediť ich a označovať podľa značiek a poskytovateľov. Ďalšou možnosťou je pridávanie poznámok, nastavovanie upozornení (napr. na dátumy splatností faktúr), alebo bezpečné zdieľanie dokumentov. Všetky dokumenty si taktiež môžete stiahnuť do offline režimu a mať ich tak dostupné kdekoľvek a kedykoľvek a v prípade potreby s nimi ďalej pracovať.

Zdroj: DOCKitIN

 

Potrebujete listinu alebo dôležitý dokument overiť u notára? Na to, aby ste získali notársky overenú kópiu, nemusíte vôbec behať po úradoch. Stačí, ak si v aplikácii vyhľadáte dokument, ktorý máte fyzicky uložený v archíve DOCKitIN a na pár klikov požiadate o jeho notárske overenie. Overená kópia vám bude doručená najneskôr do 48 hodín.

Ak spadáte do kategórie podnikateľov, ktorým legislatíva nariaďuje viesť si registratúrny poriadok, DOCKitIN vás odbremení. Náš expert z danej oblasti vám pomôže vypracovať smernice, všetko správne zaarchivovať a viesť vašu registratúru správne aj do budúcna. Ak vám príde kontrola, nasmerujete ju do DOCKitIN a máte po starostiach.

Dôležitou stránkou podnikania je aj účtovníctvo. Často sa však stáva, že účtovníčka tiež nemá prehľad o všetkých účtovných dokumentoch vašej firmy, nestíha chodiť pre doklady, manuálne ich nahadzovať do účtovných softvérov a navyše je stále v strese z chýb a šibeničných termínov.

Zdroj: DOCKitIN

 

Tu sme objavili ďalšie vhodné riešenie a tým je online ekonomický softvér Profit365. Pomôže vám s vedením účtovníctva (vrátane výkazov), vystavovaním objednávok a faktúr, sledovaním skladu, správou financií a majetku a mnohým ďalším. S Profit365 získate komplexný prehľad o ekonomickom stave vašej firmy. K Profitu365 môže mať v rámci jednej licencie prístup toľko používateľov vo vašej firme, koľko potrebujete, od účtovníčky až po skladníka. Navyše neplatíte žiadne poplatky za aktualizácie softvéru a odpadá vám starosť s ich inštaláciou, keďže sa všetky premietnu automaticky každému. V Profit365 môžete pod jedným kontom účtovať aj niekoľko firiem. Dostanete sa k nemu vždy aj cez svoj mobil, počítač alebo tablet.

Zdroj: DOCKitIN

 

Nebolo by skvelé, keby sa dali tieto dve služby spojiť? Mať prehľad a kontrolu nad všetkými firemnými dokumentami, mať ich bezpečne uložené na jednom mieste, navyše mať komplexný prehľad o účtovných dokladoch a celkovom ekonomickom stave firmy, prípadne priamo generovať vyžadované výkazy?

Zdroj: DOCKitIN

 

To si asi povedali aj zástupcovia týchto dvoch spoločností a dohodli sa na vzájomnom prepojení. S DOCKitIN budete mať všetky potrebné dokumenty profesionálne naskenované, kategorizované a s vyťaženými podstatnými údajmi, ktoré sa zobrazia v prehľadnom detaile dokumentu a vďaka nim ich aj jednoducho nájdete. Ako novinku prináša automatické prenesenie dôležitých údajov z účtovných dokladov a ich zaúčtovanie bez manuálneho prepisovania do Profit365. Údaje z papierových alebo elektronických dokumentov za vás spracujú v aplikácii DOCKitIN a tie, ktoré potrebujete evidovať v účtovníctve, budete mať pripravené jediným kliknutím na zaúčtovanie v Profit365.

Zdroj: DOCKitIN

Výhody, ktoré vám prináša prepojenie DOCKitIN a Profit365:

  • automatické prenesenie a zaúčtovanie účtovných dokladov BEZ manuálneho prepisovania dát do účtovného softvéru
  • zníženie chybovosti pri prepisovaní údajov
  • šetrenie času a miesta pri evidencii dokladov
  • jednoduchý a vždy dostupný prehľad vo všetkých (nielen) účtovných dokladoch
  • digitalizácia papierových dokumentov
  • zautomatizovanie a zrýchlenie podnikania

Vidina ušetreného času, poriadku na stole, či v kancelárii a neustáleho prehľadu o podnikaní vás láka? Tak poďte do toho a vyskúšajte prepojenie DOCKitIN s Profit365 vo vašom podniku aj vy. Je celkom jedno, či svoj biznis iba rozbiehate, či vlastníte malý obchodík, alebo ste veľkopodnikateľ. Byrokracia sprevádza každého jedného podnikateľa. Vďaka softvéru Profit365 a službe DOCKitIN sa v nej už nemusíte strácať. Zautomatizujte si svoje účtovníctvo a nájdite potešenie v dokonalom poriadku, ktorý sa zrazu objaví vo vašej kancelárii.

Pridať komentár (0)