Ako sa stať kráľom Instagramu? Dozvedeli sme sa na Bloger mEATingu

  • Každý dobrý blogerd - influencer má profil nielen na Facebooku, ale aj na Instagrame. A každý aktívny človek dnes trávi voľný čas na Instagrame. Je to určitá forma odreagovania sa, oddychu a kreatívnej socializácie.
  • Každý dobrá značka si uvedomuje, že práve blogeri dokážu autenticky a prirodzene osloviť potenciálneho zákazníka, preto vyhľadávajú blogerov, ktorí by zrealizovali pre značku product placement nielen na blogu, ale i na Instagrame.
pixabay.com
  • Každý dobrý blogerd - influencer má profil nielen na Facebooku, ale aj na Instagrame. A každý aktívny človek dnes trávi voľný čas na Instagrame. Je to určitá forma odreagovania sa, oddychu a kreatívnej socializácie.
  • Každý dobrá značka si uvedomuje, že práve blogeri dokážu autenticky a prirodzene osloviť potenciálneho zákazníka, preto vyhľadávajú blogerov, ktorí by zrealizovali pre značku product placement nielen na blogu, ale i na Instagrame.

Avšak predtým ako značka osloví konkrétneho blogera, musí bloger zamakať a vybudovať pekný a žiadaný IG profil s veľkou masou sledovateľov. Tipy a triky AKO ROBIŤ INSTAGRAM TAK, ABY BOL PRE ZNAČKY ŽIADANÝ A ATRAKTÍVNY prezradil na jednom Blogger mEATingu Martin Rajec z agentúry Zaraguza.

#1 Duplicita je smrrrť

Dnes nie je nič výnimočné mať založený profil na viacerých sociálnych sieťach. Nech máš profil na akýchkoľvek sociálnych sieťach, snaž sa ich spracovávať tak, aby mali ľudia dôvod sledovať ťa na rôznych kanáloch a aby napríklad tvoj Instagram nebol len kópiou tvojho profilu na Facebooku. Či už ide o Facebook, Instagram, Youtube či Linkedin, každá sociálna sieť má svoje osobitosti a odlišnosti. Skús nájsť obsah, ktorý bude výnimočný pre danú sociálnu sieť a uverejňuj ho tam pravidelne.

#2 Menej je viac

Všetky úspešné Instagramové profily majú jedno spoločné a tým je jedna ústredná téma, okolo ktorej sa točí celý obsah IG profilu. Ak sa venuješ jednej téme (fashion, beauty, travel,…), v ktorej sa cítiš doma, nemiešaj do toho zbytočne nič iné. Jednotnosť obsahu ti taktiež zabezpečí veľmi dôležitú vizuálnu jednotnosť tvojho IG profilu.

#3 Vytŕčaj z davu

Krásne fotečky, milé tváričky – to vie (skoro) každý. Ale byť iný, to je to čo sa v tejto dobe cení. Vyber si jednu tvoju silnú vlastnosť a pretav ju do svojho IG profilu. Nezáleží na tom či si extrémne vtipný, krásny alebo si fotíš to čo si jedol na raňajky, obed či večeru. Prezentuj to svojim followers v úplne inom svetle, ako to bežne môžu vídavať na iných profiloch a sme si istí, že počet tvojich sledovateľov pôjde HORE 👆.

#4 follow4follow

Čo by bol Instagram bez hashtagov? (#nolife) Títo dvaja predstavujú dokonalý pár. (#couplegoals) Sú spolu od samého začiatku a stále im to klape. (#inlove) Vieme, že hashtagy sa ešte stále tešia veľkej popularite, no všetko treba robiť s mierov a skúšať, čo zaberie. V najideálnejšom prípade by si si mal vymyslieť svoj vlastný hashtag, ktorý zaujme a vďaka ktorému ťa tvoji fanúšikovia budú vedieť odlíšiť. (#bedifferent)

#5 Socializuj sa

Myslíš, že si vyčerpal všetky svoje nápady a potrebuješ sa niekam posunúť, vymyslieť niečo nové? Spoj sily s inými instagramermi a pomôžte si navzájom so skvalitnením obsahu, či nazbieraním nových followers. Načerpáš nové skúsenosti, iný pohľad na vec a možno získaš aj kamaráta na celý život.

VIDEO z Blogger mEATingu nájdeš tu: https://www.youtube.com/watch?v=yEUStCSGXPI&feature=youtu.be

Tlačová správa: TS

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech