#akonato so Slovenskou sporiteľňou, prvá biznis konferencia organizovaná bankou

  • Slovenská sporiteľňa usporiadala svoju prvú vlastnú biznis konferenciu, ako prvá banka na Slovensku
ak
  • Slovenská sporiteľňa usporiadala svoju prvú vlastnú biznis konferenciu, ako prvá banka na Slovensku
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Cieľom bolo hovoriť nielen o horúcich témach – technologických novinkách, spomalení ekonomiky, medzigeneračnej výmene vo firmách či o spolupráci samospráv a firiem – ale zároveň inšpirovať slovenských podnikateľov #akonato. Partnermi konferencie boli Eset, EGIT a mediálny partnerom bol týždenník Trend. Záštitu nad konferenciou prevzal primátor Bratislavy Matúš Vallo a banka v spolupráci s mestom a Starou tržnicou podporili vznik komunitného kompostéra.

„Moderná krajina potrebuje firmy a podnikateľov, ktorí si veria. A banku, ktorá verí im. To je motto našej kampane #mamnato. Veriť si je dôležité, nastal ale čas ukázať #akonato. Preto sme sa rozhodli usporiadať vlastnú konferenciu, inšpirovať slovenských podnikateľov, ako by mohli riešiť súčasné problémy. Myslím, že s našimi partnermi sa nám to podarilo a už dnes sa teším na pokračovanie konferencie,“ vraví Norbert Hovančák, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za firemné bankovníctvo a finančné trhy.

https://www.facebook.com/emotionbratislava/photos/basw.AbotAU3Y3HoIsietsDjlffPYpEA8Wxd1QBQx7jEX4H7PdaBd4p7P3qsOoex5tD1vOLdk6Rh1O_zZ8o8tvKvwwp72XNDadcIBLJIfErJ-hIWcssN_p0IpxJKErCtBK-QqLScAxckmDmC_km6DLfTwhP4h.2669434276434976.2575119429204677.2842999922398775.2842999935732107.2842999939065440.3027947643887352.3027947763887340.3027947627220687/2669434276434976/?type=1&opaqueCursor=AboP2tVrluNQLxZf0yDitTKdgsDk34gxNcXju7fUs1DpIVxnb3vcrfwJ24osyPaiKLlhriRfbf58ZZrHpE_6uhbmIDQz9-xz6wkTBgHrnFKow2iisOzitPQjnHjvXLhTTfv1f3iyxHEv95fcF9B-9nYAdIXefM9jSrZYThWqjlNW90bs5IJa4MNJlDHPNUIn8GzAYxLjmTmErBXBH6i4i6V1AprgTEAQcIcA4PZKOcYYHtlbHK_85b0qRI33Ae6tmH3Fx8yTkFbIR804p-jh38Bjg9tSHuWDowzjLzOKROZRat2dvMkPMAnSi764rAp3NQDQY19NoaRs6FNRl8CML1YXn_Dfd1CXo555bUcdBXpnMOdAhwEtdJivH2xkLHJjlKX4TLf3AoUbAPHEtvcvf_D8yUZaQ58-2ZRzTnR9BLkKlX6BSrTTyQ0DK4YYHPgldJvWPvHwvpRSYVbwjGIJF1j3_iZGgt06AIhyMY8amzjJXPFaDfNJeQT78SWjFy8_vs51uZd0IJYrZm3I3gHNtXhkHXbfbxiIyjuC9yMly3D-USaH4RJpg-FMyHi0A8fvGuZg_o1PhZGLMABT1ADL_iAw1HmIsnvCCHvHlXOj0R5jvGpCbqb3SjuDa3U6sS0unhABs0-3KWEPosjmJwNdxHAbMzX55HlHAS8rOxsrRsR_WNAUePmfEK6BcnduFR8cO6V7cSbXTeKBL4D-iF2jFOUnX63ULyCDK_SQ4GhZwm0ZxjtMGGh1rXOnJIds3q6KSAQ&theater

Hlavným spíkrom konferencie bol David Pavlík zo spoločnosti Kiwi.com. V minulosti pracoval pre Microsoft, Amazon, Netflix a aj pre Elona Muska v SpaceX, kde pracoval na vesmírnych technológiách. Dnes z pozície CIO buduje rozsiahlu technologickú platformu pre Kiwi, ktorá poskytne podporu pre jej budúci výrazný rast. O ďalších spíkroch či programe nájdete viac informácii na web stránke konferencie: www.akonatokonferencia.sk

Samotní účastníci konferencie mohli prispieť kartou, mobilom či hodinkami na projekt komunitného kompostéra. Ten bude schopný spracovať odpad pochádzajúci z vlastnej činnosti Starej tržnice, od prevádzok Starej tržnice a od partnerských prevádzok a subjektov sídliacich mimo budovy a v jej bezprostrednom okolí. Jeho kapacita by mala byť 100 až 150 kíl odpadu denne. A Slovenská sporiteľňa sa zaviazala, že prispeje sumou 10 000 eur.

Ďalšie aktivity na konferencii:

  • Sadni si projekt – využitie užitočného outdooru (partnerstvo s mestom Bratislava) v priestore aj na stagei
  • Užitočný outdoor – recyklácia starých bannerov – navigácie na podujatí
  • Využívanie iba digitálnych nosičov
  • Badge na krk – šnúrky z recyklovaných PET fliaš bez potlače, menovky z použitého kartónu
  • Zero waste catering a Nezjedené jedlo išlo pre OZ Ženy v núdzi
  • Kvetináče z papierových tašiek s brandom Slovenskej sporiteľne (vyrobené na vianočnú kampaň spred roka)

zdroj: TS

Čítaj viac z kategórie: Zaujímavosti

Najnovšie videá

Trendové videá