Aktuálne sa môžeš zamestnať v úspešnom slovenskom startupe, zarobíš tu minimálne 2 000 eur

  • Slovenský startup špecializovaný na e-mobilitu hľadá do svojho tímu novú posilu
  • Získať môžeš perspektívnu prácu s presahom po celej Európe a už čoskoro aj v Spojených štátoch amerických
sad
TASR/Michal Svítok, Unsplash/ Lala Azizli
  • Slovenský startup špecializovaný na e-mobilitu hľadá do svojho tímu novú posilu
  • Získať môžeš perspektívnu prácu s presahom po celej Európe a už čoskoro aj v Spojených štátoch amerických

Všetko to začalo už v roku 2011, kedy vznikol startup Voltia, dnes už s celoeurópskym dosahom. Peter Badik a Juraj Ulehla pomáhajú spoločnostiam v Paríži či Londýne meniť ich vozový park na elektrický vďaka dodávkam z ich dielne. Cieľ na rok 2021 majú jasný – dosiahnuť tržby 10 miliónov eur.

Teraz do svojich radov hľadajú nového kolegu do marketingového oddelenia. V malíčku by si mal mať sociálne siete a byť lídrom, ktorý si dokáže pripraviť poriadnu stratégiu, ktorou zaujme trh. Pracovať budeš v mladom, dynamickom a medzinárodnom kolektíve. Navyše ide o pozíciu, vďaka ktorej získaš skúsenosti s najnovšími technológiami v oblasti elektromobility.

Voltia sídli v Bratislave, no pracovať budeš môcť aj z domu. Ideálne bude, ak máš aspoň 5 rokov skúseností z medzinárodného marketingu v zahraničí aj na Slovensku. Podľa tímu Voltia by si mal chápať, že svet sa mení, a preto nie je dobré plánovať každý krok týždeň dopredu.

zdroj: Juraj Ulehla Co-founder & Managing Director, Peter Hofierka Chief Financial Officer, Silvester Pullman Sales and Business Development Director

„Týždňová robota je plán, ktorý ide do koša a nikam sme sa nepohli. Mal by si ukázať, čo všetko sa dá keď sa chce, my ti dáme nástroje a produkt, na ktorý môžeš byť pyšný a ty ho ukážeš každému.“

Uvažuješ nad kúpou elektormobilu?

Ovládať by si mal tiež angličtinu a to na úrovni C1.

Ide o prácu na plný úväzok – živnosť pričom ponúkaná mzda začína na sume 2 000 eur v hrubom.

Tím Voltia pre Startitup potvrdil, že tržby spoločnosti sa v roku 2020 pohybovali na úrovni 3 miliónov eur. Firma zaznamenala kvôli pandémii pokles, nakoľko v roku 2019 zaznamenala tržby vo výške až 5 miliónov eur.

„V roku roku 2021 presiahneme tržbami veľmi pravdepodobne hranicu 10 miliónov eur a zároveň bude mimoriadne zaujímavý pre našich zákazníkov z pohľadu rozšírenia modelového radu ako aj cenovej ponuky. V rámci Q2 predstavíme nové modely Voltia dodávok a pracujeme na expanzii do USA s našou filozofiou prinášať pre ‚poslednú míľu’ výhodnejšie a lepšie dodávky, ako sú tie najlepšie dieselové,“ priblížil CFO Voltia – Petra Hofierka.

Inovatívni Slováci z Voltie sa špecializujú na rozširovanie objemu úložného priestoru kuriérskych dodávok Nissan e-NV200 na dvojnásobok. Vďaka tomu je možné v mestách po celej Európe znížiť počet vozidiel. Svojím biznisom v skutku trafili klinec po hlavičke, nakoľko perfektne zaplnili dieru na trhu.

„My nemáme na Slovensku konkurenciu, nemáme konkurenciu veľmi ani v Európe v konkrétnej kategórii, v ktorej sa pohybujeme. Na druhej strane je nám stále konkurenciou to bežné dieselové auto, ktoré je stále veľmi lacné, jazdia ich milióny po Európe. Veľké automobilky ich postupne začínajú uvádzať, ale neponáhľajú sa, najprv prichádzajú s modelmi osobných áut,“ povedal pre Startitup spoluzakladateľ a výkonný riaditeľ Voltia, Juraj Ulehla.

Chcú urýchliť prechod trhu na elektromobilitu

Voltia najnovšie oznámila, že po úspešnom testovaní dodá spoločnosti DPD Slovakia, prvých 30 kusov zväčšeného modelu svojej dodávky s objemom 10 m3. Využije k tomu špeciálny lízing vytvorený spoločnosťami Voltia Electric a LeasePlan.

To umožní DPD Slovakia získať nové elektrododávky za nižšie mesačné náklady, ako sa zvyčajne poskytujú v prípade dieselových dodávok. Pre Voltiu je to jeden z dôležitých krokov pri presadení sa na európskom trhu.

„V DPD group plánujeme do roku 2025 doručiť do 225 miest v celej Európe tovar s nízkymi emisiami pre 80 miliónom obyvateľov,“ hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD Slovensko.

Vytvorenie priaznivých lízingových podmienok pre ľahké úžitkové vozidlá (LCV) je podľa odborníkov jednou z najväčších prekážok transformácie európskeho trhu, na ktorom jazdí 31 miliónov dodávok.

„Pre nás je to jeden z hlavných cieľov, ktoré plánujeme dosiahnuť v tomto roku,“  dodáva Juraj Ulehla, generálny riaditeľ slovenskej spoločnosti Voltia, ktorá dokazuje, že elektrické dodávky môžu byť oveľa efektívnejšie ako ich dieselové alternatívy.

Zdroj: Voltia

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK