Čaputová ľuďom odkazuje, aby prepáčili. Na adresu Krajčího hovorí: Unavenejšieho človeka som ešte nestretla
Matovič: Dnes nám tu zomierajú tisícky ľudí, lebo SaS nenakúpila testy, teraz si užívame peklíčko
Vedel si, že Bratislava má ako jediné mesto na Slovensku aj svojho nočného primátora? Je ním tento muž
ASAP54: Odfoť a kúp
- ASAP54 je revolučný spôsob ako objavovať a nakupovať módu on-line. Spája sociálne siete a komunity s najnovšou vizuálnou vyhľadávacou technológiou. Tá umožní zákazníkovi nájsť ihneď produkt, po ktorom zatúži.
- ASAP54 je revolučný spôsob ako objavovať a nakupovať módu on-line. Spája sociálne siete a komunity s najnovšou vizuálnou vyhľadávacou technológiou. Tá umožní zákazníkovi nájsť ihneď produkt, po ktorom zatúži.
Ak používate Pinterest alebo Tumblr, určite ste už videli krásne oblečenie a pokúsili sa ho nájsť na internete. Vo väčšine prípadov však bezúspešne. Popis, ktorý ste zadali do google, nestačil a tak ste sa museli uspokojiť len s fotografiou.
Tento váš problém je už navždy vyriešený. Je tu aplikácia z londýnskej startupovej scény – ASAP54, ktorá umožňuje odfotografovať akékoľvek oblečenie (tričká, košele, nohavice, bundy, obleky, topánky, tašky, ale aj šperky) a v priebehu niekoľkých sekúnd vám vyhľadá rovnaké, alebo veľmi podobné. Samozrejme, môžete si ho ihneď zakúpiť. Funguje s veľkou presnosťou, ceny sú však pomerne vysoké.
V databáze sa nachádza jeden milión produktov, ktoré predáva 150 predajcov. Ide väčšinou o oblečenie z poslednej módnej kolekcie. Zákazník si tak môže byť istý, že bude cool.
Služba okrem vyhľadávania a nakupovania umožňuje aj socializáciu – zdieľať a prezerať ostatných ASAPEROV, objavovať štýly, hľadať módne múzy a komentovať návrhy vašich priateľov. Ak ani takto nenájdete to, po čom vaše srdce túži, aplikácia ponúka jedinečný tím in-house stylistov. Tí vám na mieru poradia, pomôžu a odporučia to, čo hľadáte a čo by sa vám najviac hodilo.
Aplikácia vznikla v apríli 2013 vďaka Daniele Cecilio. Autorka bola frustrovaná z neustáleho chodenia po obchodoch a hľadania na internete. Zároveň mala veľkú skúsenosť z online predaja oblečenia vďaka e-shopu Farfetch, ktorý viedol jej manžel. Ako sama vraví, inšpirovala sa Instagramom a módnymi blogmi, ale ani jedno jej neprinieslo dostatok informácií o produkte. Následne sa jej podarilo získať od investorov z e.ventures, Ceyuan Ventures, Novel TMT, Trends Media Group, Carmen Busquets, James Bilefiel, Frederic Courd a iných 3 milióny dolárov a tak mohla spustiť projekt. Autorka projektu verí, že predaj cez omni-kanál predstavuje budúcnosť a ľudia budú stále viac nakupovať online.
Podľa Richarda Chena, partnera v spoločosti Ceyuan Venturen, aplikácia má obrovský potenciál. Ako priznáva, budúcnosť online nakupovania vidí v mobiloch a nie v počítačoch.
Aplikácia je zatiaľ dostupná len pre iOS.
zdroj: www.asap54.com a www.businessoffashion.com