ASAP54: Odfoť a kúp

Richard Bednár / 31. marca 2014 / Business

ASAP54 je revolučný spôsob ako objavovať a nakupovať módu on-line. Spája sociálne siete a komunity s najnovšou vizuálnou vyhľadávacou technológiou. Tá umožní zákazníkovi nájsť ihneď produkt, po ktorom zatúži.

 

Ak používate Pinterest alebo Tumblr, určite ste už videli krásne oblečenie a pokúsili sa ho nájsť na internete. Vo väčšine prípadov však bezúspešne. Popis, ktorý ste zadali do google, nestačil a tak ste sa museli uspokojiť len s fotografiou.

Tento váš problém je už navždy vyriešený. Je tu aplikácia z londýnskej startupovej scényASAP54, ktorá umožňuje odfotografovať akékoľvek oblečenie (tričká, košele, nohavice, bundy, obleky, topánky, tašky, ale aj šperky) a v priebehu niekoľkých sekúnd vám vyhľadá rovnaké, alebo veľmi podobné. Samozrejme, môžete si ho ihneď zakúpiť. Funguje s veľkou presnosťou, ceny sú však pomerne vysoké.

V databáze sa nachádza jeden milión produktov, ktoré predáva 150 predajcov. Ide väčšinou o oblečenie z poslednej módnej kolekcie. Zákazník si tak môže byť istý, že bude cool.

Služba okrem vyhľadávania a nakupovania umožňuje aj socializáciu – zdieľať a prezerať ostatných ASAPEROV, objavovať štýly, hľadať módne múzy a komentovať návrhy vašich priateľov. Ak ani takto nenájdete to, po čom vaše srdce túži, aplikácia ponúka jedinečný tím in-house stylistov. Tí vám na mieru poradia, pomôžu a odporučia to, čo hľadáte a čo by sa vám najviac hodilo.

http://davidtanimoto.files.wordpress.com/2014/03/collage-asap.jpg

Aplikácia vznikla v apríli 2013 vďaka Daniele Cecilio. Autorka bola frustrovaná z neustáleho chodenia po obchodoch a hľadania na internete.  Zároveň mala veľkú skúsenosť z online predaja oblečenia vďaka e-shopu Farfetch, ktorý viedol jej manžel. Ako sama vraví, inšpirovala sa Instagramom a módnymi blogmi, ale ani jedno jej neprinieslo dostatok informácií o produkte. Následne sa jej podarilo získať od investorov z e.ventures, Ceyuan Ventures, Novel TMT, Trends Media Group, Carmen Busquets, James Bilefiel, Frederic Courd a iných 3 milióny dolárov a tak mohla spustiť projekt. Autorka projektu verí, že predaj cez omni-kanál predstavuje budúcnosť a ľudia budú stále viac nakupovať online.

Podľa Richarda Chena, partnera v spoločosti Ceyuan Venturen, aplikácia má obrovský potenciál. Ako priznáva, budúcnosť online nakupovania vidí v mobiloch a nie v počítačoch.

 

Aplikácia je zatiaľ dostupná len pre iOS.

zdroj: www.asap54.com a www.businessoffashion.com 

Pridať komentár (0)