Aupark urobil nečakaný krok. Tovar, ktorý mal skončiť v odpise, si môžeš kúpiť za pár eur

  • Nákupné centrum Aupark Bratislava otvorilo jedinečný koncept POP-UP SALES
  • Ide o miesto, ktoré priláka najmä milovníkov veľkých zliav
  • Do projektu sa zapojilo vyše 30 nájomníkov Auparku, ktorí zákazníkom v POP-UP SALES ponúknu počas štvortýždňového nákupného festivalu vybrané kúsky z jarných a letných kolekcií 2020
sale
Aupark Shopping Center
  • Nákupné centrum Aupark Bratislava otvorilo jedinečný koncept POP-UP SALES
  • Ide o miesto, ktoré priláka najmä milovníkov veľkých zliav
  • Do projektu sa zapojilo vyše 30 nájomníkov Auparku, ktorí zákazníkom v POP-UP SALES ponúknu počas štvortýždňového nákupného festivalu vybrané kúsky z jarných a letných kolekcií 2020

Značky takto podporia myšlienku udržateľnosti a tovar, ktorý by zrejme skončil v odpise, bude k dispozícii v zľavách do výšky 70 %.

„V rámci podpory filozofie udržateľnosti dlhodobo podnikáme viaceré kroky, ktoré vedú k šetrnejšiemu využívaniu zdrojov a zároveň zanechávajú čo najmenšie stopy na životnom prostredí. Aj preto sme sa po mesiacoch, počas ktorých bola väčšina prevádzok zatvorená, rozhodli osloviť našich nájomníkov a ponúknuť im možnosť dopredať nadbytočný tovar práve v POP-UP SALES,“ približuje koncept POP-UP SALES Veronika Košická, Shopping Center Manager Auparku Bratislava

Nákupný festival prebieha v termínoch 23. 7. až 16. 8. a je rozdelený do štyroch tém. V rámci každej z nich na teba čakajú iné značky a iné módne kúsky.

Počas prvého týždňa pôjde o výber z voľnočasovej módy a streetwear, na ktorú nadviaže oblečenie do kancelárie či na pracovné stretnutia. Druhá časť festivalu bude zameraná na výpredaj letných kúskov na párty či dovolenku a festival uzavrie téma šport. Otváracia doba POP-UP SALES je denne v časoch od 12:00 do 21:00.

Využiješ zľavy v POP-UP SALES?

„Ponuku prispieť do projektu kúskami z našich kolekcií sme vrelo uvítali. Do POP-UP SALES prinesieme okrem našich pánskych kolekcií aj jednu špeciálnu  kolekciu – Renewals by NOSENE x ALAIN DELON. Je to upcyklovaná kolekcia ušitá z našich pánskych košieľ v spolupráci s NOSENE. Práve ňou chceme komunikovať, čo sa deje s nepredaným oblečením a, hlavne, čo by sa s ním diať nemalo. Dlhodobo podporujeme filozofiu udržateľnosti vo výrobe a toto je ideálna príležitosť a miesto, kde o nej aj v rámci pripravovaných diskusií môžeme povedať viac,“ hovorí Lenka Káčerová, Marketing Communications Manager značky Alain Delon.

Uvedenie POP-UP SALES bude spojené so štvortýždňovým nákupným festivalom, počas ktorého bude prebiehať aj zaujímavý program. Prebiehať budú workshopy so známymi osobnosťami a tiež diskusie k téme udržateľnosti vo výrobe produktov a šetrnejšiemu využívaniu zdrojov. 

Výhodne budeš môcť nakúpiť produkty týchto značiek:  LINDEX, CCC, SOAPHORIA, NIKÉ, FUSAKLE, NOUR LONDON, ALBI, BAŤA, BJÖRN BORG, ECCO SHOES, HUMANIC, STEVE MADDEN, ALAIN DELON, HAVLÍKOVA APOTÉKA, IPANEMA, MANGO, OZETA, RETRO JEANS, NEBBIA, BEPON, SALAMANDER, PUPA, YVES ROCHER, KARA, PIETRO FILIPI, ERRORE, ETAM, FREDDY a UNCLE SAM. 

Do projektu sa zapojili aj prevádzky reštaurácií POKÉ BAR, STARBUCKS, NESPRESSO, ASIAN RESTAURANT, PIZZA HUT a WINE BAR.

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá