Biedronka príde už tento rok. Vieme, v ktorých slovenských mestách otvorí predajne

  • Poľský reťazec si chce Slovákov získať nízkymi cenami
  • Svoje brány otvorí už čoskoro, nebude však v každom meste
Na snímke je predajňa Biedronka
Ilustračný obrázok Wikimedia Commons/Yarl
  • Poľský reťazec si chce Slovákov získať nízkymi cenami
  • Svoje brány otvorí už čoskoro, nebude však v každom meste

To, že si poľský reťazec Biedronka razí cestu na Slovensko, nie je žiadnou novinkou. Mnohí Slováci naň čakajú a tešia sa na nákupy za výhodné ceny, čím si chce reťazec získať čo najviac zákazníkov.

Portál Žilinský Štandard uvádza, že Biedronka svojich prvých zákazníkov privíta už v roku 2024, konkrétne by sa tak malo stať na jeho konci.

Tiež sa ukázalo, že na svete je aj slovenská internetová doména tohto reťazca, ktorá však zatiaľ nefunguje. Biedronka aktuálne v Poľsku prevádzkuje viac ako 3-tisíc predajní a zamestnáva vyše 70-tisíc zamestnancov. V dôsledku toho možno skonštatovať, že ide o jedného z najväčších poľských predajcov potravín.

Biedronka sa na Slovensko chystá z dôvodu, že majitelia postrehli návaly Slovákov v tamojších predajniach. Za zmienku však stojí to, že poľský lacný reťazec nebude vo všetkých mestách. Podľa dostupných informácií by sa prevádzky mali ukázať v Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici, Trnave a Žiline. Kde konkrétne sa budú nachádzať doposiaľ, spoločnosť neoznámila.

Slovenské sklady

Ešte v januári Hospodárske noviny informovali o tom, že po tom, čo Biedronka založila svoju slovenskú centrálu, plánuje zriadiť aj skladové priestory. Tie by sa mali nachádzať v blízkosti Trnavy.

„Má ísť o nájom priestorov, ktoré ponúka developer priemyselných nehnuteľností CTP. V súčasnosti má na Slovensku postavených či plánovaných celkovo 14 logistických parkov v lokalitách ako Bratislava, Žilina, Košice, Banská Bystrica či práve spomínaná Trnava,“ píšu HN.

V roku 2022 poľský reťazec dosiahol tržby 17,58 miliardy eur. Ide o zhruba 21-percentné zvýšenie oproti roku 2021.

Biedronka svoju expanziu na Slovensko oznámila ešte v roku 2023, kedy pustila originálnu kampaň. Tá sa týkala poľských predajní, kde prebiehal „slovenský týždeň“. Poľskí zákazníci si mohli nakúpiť typické slovenské výrobky, ako napríklad korbáčiky, parenice, syry, salámy, párky, bryndzu, jogurty, sladkosti, pivo či lokše s kačkou.

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

Zdroje: Žilinský Štandard, Hospodárske noviny, Kryptomagazín, TASR

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá