Blue Winston: Už žiadne manuálne prepisovanie kľúčových slov

Michal Tomek / 3. marca 2014 / Lifehacking

Tarantula je agentúra zameraná na výkonnostný marketing. Okrem toho stojí za novou službou Blue Winston. Tá ponúka automatickú správu PPC kampaní. Jej CEO je Peter Dendis, majiteľ Tarantuly.

V dobe, keď je potrebné vyhodnocovať výnos z každého eura vloženého do reklamy, prišla na trh služba Blue Winston. Stojí na princípe automatického a neustáleho zlepšovania vašich AdWords kampaní. Vytvoriť umelú inteligenciu, ktorá by kampane vedela spracovávať, trvalo tímu z Tarantuly štyri roky. Tú im navrhuje Black Swan Rational. Boli to roky skúšania, testovania a vývoja. Nakoniec API platformu Tarantuly pretvorili na webovú službu. Tú od júna 2012 poznáme pod menom Blue Winston. Prvú beta verziu spustili už v auguste toho istého roku.

 

Po registrácii môžete svoju databázu pripojiť k Blue Winston, odpoviete na pár otázok a po vyhodnotení vám sám nastaví kampaň. Všetky dôležité updaty robí systém automaticky. Či je to zmena ceny produktu alebo zmena dostupnosti daného tovaru. 

 

Cenovo si službu veľmi pekne podchytili. Máte možnosť 30-dňového trialu. Ak sa vám nepáči, jednoducho Blue Winston opustíte. Po 30 dňoch sú platby nastavené mesačne. Máte na výber zo štyroch kategórií – Basic, Pro, Automatic a Agency.  Ceny sú v rozmedzí 39 USD až po 199 USD. Pri najvyššej možnosti, ktorá je určená najmä pre e-shopy, si môžete pripojiť až 50 Google AdWords účtov a vytvárať neobmedzené množstvo kampaní.

 

 

 

Raz jeden web chcel dosiahnuť obrat 100 000 eur. Aby to bolo zaujámavé, Blue Winston spravili test – porovnanie človeka pracujúceho s Google AdWords a systému Blue Winston. Internetový nástroj priniesol 5-krát lepšie výsledky.Dnes už to je samozrejme oveľa lepšie. Viac info nájdete tu. Inak, zjavne majú vo firme radi inforgrafiky. Na ich FB page ich nájdete viac. 

Pridať komentár (0)