Bratislava sa dočkala ultimátneho junk foodu. Vybrali si trúfalú lokalitu

  • Na podnikanie si vybrali takzvaného čierneho Petra Bratislavy
  • Ich trhané mäso je tajomstvom podniku
popichi
PoPichi
  • Na podnikanie si vybrali takzvaného čierneho Petra Bratislavy
  • Ich trhané mäso je tajomstvom podniku

Obchodná ulica v Bratislave je známou lokalitou mladých ľudí počas víkendových večerov. Pomaly, ale isto, sa mení táto Bratislavčanmi známa ulica na ulicu s dobrým jedlom.

V minulosti si mohol byť zvyknutý, že nič okrem „slajsu“ pizze a kebabu tu pred piatkovou párty nenájdeš. Prvý veľký boom prišiel s burgrárňou Quinsboro, ktorá ukázala, že gastro podnikatelia sa tejto ulice báť skutočne nemusia.

Po novom môžeš v epicentre bratislavského nočného života zažiť novú prevádzku s rôznymi druhmi streetfoodu. Ich názov je naozaj trúfalý a niektorí by povedali, že až na hrane. Streetfood PoPichi pritom založili kuchári s dlhoročnými skúsenosťami.

Inšpirovalo ich cestovanie

Koncept PoPichi vznikol pod záštitou siete No.5 Group. Je to pestré zoskupenie ľudí s obrovskou vášňou pre gastronómiu, ktorí sa neboja priniesť aj niečo netradičné. Keďže sa táto partia skladá z viacerých ľudí, tak nám prezradili iba ich vekový priemer – 38 rokov.

Aby sme však odkryli tajomstvá, na menu tohto podniku pracovala šikovná dvojica kuchárov, konkrétne Vít Slezák a Iggy Spokojný. Znova sa tým len ukazuje, ako sa aj samotná gastronómia stále vyvíja a aj kuchári z klasických reštaurácií chcú nazrieť do sveta rýchleho občerstvenia. 

poPichi
zdroj: PoPichi

V podnikaní sú ako doma, keďže sa mu venovali už od 18 rokov a angažovali sa v rôznych segmentoch. Veľkú rolu hralo aj cestovanie po svete, ktoré bolo ich veľkou súčasťou. Aj vďaka nemu totiž našli inšpirácie na tento projekt.

Prvý impulz na založenie PoPichi vznikol, keď si uvedomili, že so svojimi ostatnými projektami nemierili až tak na mladú generáciu. Preto sa rozhodli vrhnúť sa do streetfoodu, ktorý je čoraz populárnejší. 

„Vedeli sme, že dokážeme pripraviť kvalitné a chutné jedlo, a chceli sme ho priniesť aj verejnosti. Pripravujeme rôzne koncepty so zameraním na rôzne cieľové skupiny, no chceli sme potešiť aj mladších, medzi ktorými je street food stále veľmi obľúbený a ktorí ocenia nielen trefný názov, ale aj netradičné chute a kvalitný junk food.“

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá