Bratislavský autobazár perfektne vyškolil drzého zákazníka. Internet mu tlieska

  • Požiadavky zákazníkov niekedy nemajú hraníc
  • Svoje o tom vie aj autobazár z hlavného mesta
auto, Bratislava
Ilustračná: Pexels/behrouz, Vlastimil Starec
  • Požiadavky zákazníkov niekedy nemajú hraníc
  • Svoje o tom vie aj autobazár z hlavného mesta

Auto PDK je autobazárom v Bratislave, ktorý je pomerne známy a na internete má zväčša pozitívne recenzie.

Tím firmy sa však rozhodol pre krok, ktorý nie je pochuti úplne všetkým zákazníkom tejto spoločnosti – išiel na dovolenku. Firma na sociálnej sieti zdieľa komunikáciu s jej klientom, ktorá sa stala na internete ihneď virálnou. V hlavnej úlohe tu je neústupčivý klient, ktorý začína konverzáciu nasledovne:

„Neviem sa vám dovolať, chcem kúpiť to auto.“ Na to ihneď reaguje tím firmy: „Dobrý deň, ďakujeme za váš záujem, žiaľ máme celá spoločnosť dovolenku do 5.9. Poprosím vás ozvať sa po tomto dátume.“

„A čo ja mám s vašou firmou? Ja chcem auto kúpiť od vás, nie od vašej firmy,“ reaguje klient. „Žiaľ, mrzí ma to, ale nemôžete, nakoľko máme celofiremnú dovolenku, ako máme uvedené na webe, aj na sociálnych sieťach a naše prevádzky sú zatvorené,“ argumentuje firma.

„To akože nevie niekto dojsť? Náš zákazník, náš pán vám niečo nehovorí? Chcem u vás minúť peniaze, tak by ste si to mali vziať,“ odkazuje klient.

„Nie je to o našej neochote, ale nie sme v Bratislave, dokonca ani na Slovensku, takže to nie je možné. Maximum, čo pre vás viem v danej situácii urobiť, ak mi pošlete link, vozidlo vám zarezervujem.“

„Toto je čo za jednanie. Pošlite mi kontakt na majiteľa!!!“

Celú konverzáciu si môžeš pozrieť na sociálnej sieti firmy:

autobazar konverzacia
zdroj: Reprofoto: Facebook/Autobazar PDK

Zákazník napokon poslal odkaz na web, ktorý ani nepatril danému autobazáru a dokonca nešlo ani o vozidlo, ktoré by mal v ponuke. Po obdržaní tejto informácie sa zákazník rozohnil a pridal spŕšku vulgarizmov. 

Človek z bazára sa však nenechal znechutiť a s úsmevom ho „vyprevadil“. V komentároch si za to vyslúžil potlesk za trpezlivosť a tiež za slušné jednanie s niekým, kto o slušnosti zrejme ani len nepočul. V čase publikovania nášho článku mal príspevok viac ako 150 pochvalných komentárov a desiatky zdieľaní, dnes ich má už niekoľko stoviek.

Bratislavská firma

Autobazár PDK sa stal až šesťkrát po sebe autobazárom roka. Známy sa stal aj vďaka iniciatíve HAKA, ktorá hľadá kradnuté autá i bicykle. HAKA dostala od bazáru a od CityRENTu auto.

Peter Kurucz je zakladateľ spoločnosti PDK, spol. s r. o., ktorá sa zaoberá predovšetkým predajom, výkupom a dovozom vozidiel. Firma sa aktuálne drží v čiernych číslach. V roku 2021 zvýšila zisk o 297 % na takmer 52-tisíc eur a tržby jej narástli o 22 % na 1,959 milióna eur, ukazujú to dáta portálu Finstat.

„Snažíme sa pre klienta urobiť vždy maximum, tak aby bol spokojný a šíril naše dobré meno ďalej, pretože to je pre nás tá najlepšia reklama. Ponúkame všetkým, ktorí sa rozhodnú zakúpiť si vozidlo u nás, doživotnú záruku na pôvod vozidla a pravosť najazdených kilometrov, čo považujeme v dnešnej ťažkej dobe, plnej neférových praktík, za našu devízu,“ uvádza zakladateľ Peter Kurucz na webe spoločnosti.

„Každý jeden zákazník je pre nás dôležitý, každý obchodný prípad je jedinečný a preto vždy kladieme dôraz na dôkladnosť a ústretový prístup. Všetkým, ktorí už využili naše služby, úprimne ďakujeme a zo srdca veríme v stále narastajúcu a najmä spokojnú klientelu.“

Zdroje: Auto PDK, Finstat.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá