Bubo bojuje o záujem Slovákov s protiamerickými náladami. „A nie je to vtipné? Je to kvôli klikom,“ hovorí šéf Fellner

  • Cestovná kancelária Bubo v najnovšej reklame odkázala na tému súčasných protiamerických nálad
  • Pre Startitup sa k téme vyjadril aj šéf cestovky Ľuboš Fellner
  • Cestovka Bubo bola pre svoju reklamu kritizovaná už aj v minulosti
IG/@lubofrombubo, @Bubo
  • Cestovná kancelária Bubo v najnovšej reklame odkázala na tému súčasných protiamerických nálad
  • Pre Startitup sa k téme vyjadril aj šéf cestovky Ľuboš Fellner
  • Cestovka Bubo bola pre svoju reklamu kritizovaná už aj v minulosti

Šéf cestovnej agentúry Bubo Ľuboš Fellner opäť balansuje na hrane. Po reklamnom prešľape, keď v minulosti vo videu lákal potenciálnych klientov utiecť pred koronavírusom do exotiky, jeho cestovka opäť pichla do citlivej témy. Startitup sa spojil so samotným Fellnerom a aj expertom na marketing, ktorý čerstvú snahu kancelárie zhodnotil.

Lákajú do Ameriky

Na Instagrame cestovnej kancelárie sa objavila „storka“ s americkou scenériou a šteklivou vetou: „Poď do USA skôr, než USA prídu k nám!“ Reklama na sociálnych sieťach totiž ponúka valentínsky zájazd do Spojených štátov za zvýhodnenú cenu. 

Bubo tak na predaj zájazdov využil aj referenciu na súčasnú citlivú atmosféru ohľadom americko-slovenských vzťahov. Verejnosť, ale aj politikov, polarizovala nedávna téma okolo odklepnutia Obrannej dohody s USA.

Tá by mala priniesť našim spojencom určité výhody na slovenskom území, no kritici bijú na poplach a tvrdia, že Slovensko týmto „dealom“ príde o svoju suverenitu.

Dohode už dal zelenú vládny kabinet, kompetentní ju podpísali na čele s ministrom obrany Jaroslavom Naďom v Spojených štátoch a jednoznačne ju za burácania opozície schválila aj NR SR.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroj: Instagram

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá