Chceme „refreshnúť“ vzťah so zákazníkmi, hovoria majitelia Mondieu. Na hejt reagujú dobrom

  • Mondieu je presvedčené, že táto kritika ešte viac upevní vzťah so zákazníkmi
  • Za skúsenosť jedného zákazníka odmeňuje všetkých
mondieu aperol
Mondieu
  • Mondieu je presvedčené, že táto kritika ešte viac upevní vzťah so zákazníkmi
  • Za skúsenosť jedného zákazníka odmeňuje všetkých

Internet už pár dní žije „kauzou Aperol“, ktorú rozpútal príspevok v jednej zo skupín na sociálnej sieti. Zákazníčka mala na účte inú cenu, ako na nápojovom lístku. Podnik Mondieu, v ktorom sa incident odohral, jej rozdiel vrátil a manažérka sa verejne ospravedlnila v skupine.

V médiách však neodznelo stanovisko samotnej firmy. Startitup sa spojil s majiteľmi Mondieu, ktorých doposiaľ nikto nekontaktoval. Tí sa podľa vlastných slov rozhodli, že túto vlnu negativity obrátia na dobro a využijú záujem o ich značku.

Sme radi, že sa vytvorila táto mediálna vlna, ktorá nám pomôže ešte viac nás spojiť so zákazníkmi. Prišli sme na to, že tento hejt sa dá jedine „refreshnúť“ dobrom. Položili sme si otázku, prečo sa do nás obul celkom veľký portál?“ napísali pre Startitup majitelia s tým, že celá „senzácia“ vznikla preto, lebo pri prácnom, ručnom nastavovaní nových cien v jednej z prevádzok sa niekto pomýlil.

Nikdy nereagujeme na žiadne hejty a za celú dobu sme sa do negatívnych reakcií nepripojili. Tentokrát je to ale prvýkrát, a je to z dôvodu, že sa v komentároch objavila obhajoba Mondieu od našich kolegov. Opreli sa za značku a to bol impulz postaviť sa za nich,“ píšu ďalej majitelia.

Dotknutá zákazníčka svoju satisfakciu dostala. Skrátka však neprídu ani zákazníci obľúbenej siete kaviarní. Mondieu sa totiž rozhodlo „refreshnúť“ vzťah s návštevníkmi tým, čo celú nafúknutú kauzu rozpútalo – Aperolom. Tento víkend ho totiž dostanú všetci zákazníci v každej prevádzke celkom zadarmo.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Mondieu #mondieu (@mondieucafe)

O čo ide v „kauze Aperol“

Vo štvrtok 4. januára sa v bratislavskej kaviarni Mondieu na Laurinskej ulici udiali nezvyčajné veci. Júlia, jedna z návštevníčok, si tam objednala známy drink Aperol Spritz.

Keďže nápoj podľa nej vyzeral príliš svetlo, ihneď ho po doručení čašníkom vrátila. O tom, aké následky to bude mať, sa dozvedela až neskôr. Svoje nepríjemné skúsenosti zdieľala na sociálnej sieti.

„Vypýtala som si účet a Aperol zrazu zdražel oproti oficiálnemu cenníku z 5,90 na 8,00 eur!!! Samozrejme, že som sa sťažovala,“ napísala Júlia na sociálnej sieti.

„Čašník vytiahol iný cenník (len jeden list), že oni (za tých 15 minút od mojej objednávky) zdraželi ceny,“ pokračovala Júlia. Keď vyjadrila svoju nespokojnosť, dostala späť rozdiel v cene medzi oboma nápojmi. 

Podľa príspevkov zákazníkov na Instagrame má víkendová akcia #refreshnisadobromsmondieu s drinkom pre všetkých veľký úspech.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Mondieu #mondieu (@mondieucafe)

Mondieu chystá novinky v zahraničí >>>

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

Zdroj: FB/Blacklist bratislavských podnikov a donášok

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá