Chceme „refreshnúť“ vzťah so zákazníkmi, hovoria majitelia Mondieu. Na hejt reagujú dobrom

  • Mondieu je presvedčené, že táto kritika ešte viac upevní vzťah so zákazníkmi
  • Za skúsenosť jedného zákazníka odmeňuje všetkých
mondieu aperol
Mondieu
  • Mondieu je presvedčené, že táto kritika ešte viac upevní vzťah so zákazníkmi
  • Za skúsenosť jedného zákazníka odmeňuje všetkých

Prípevok Júlie v skupine na sociálnej sieti komentovala aj manažérka spomínanej prevádzky na Laurinskej ulici v Starom Meste.

„Máme v procese naše nové Mondieu menu na ktorom aktívne pracujeme aby sme sa mohli vyhnúť nepríjemným situáciám ako sú zle odkomunikované dva typy lístkov na stole,“ doplnila manažérka s tým, že si je vedomá toho, že chyba nastala na ich strane.

Manažérke podniku na Laurinskej ulici v Starom Meste to však nedalo a vyjadrila sa aj ku komentárom pod príspevkom, ktoré podľa nej „hovoria klamstvá o nevyplácaní zamestnancov“. Pre majiteľov a značku sú ľudia, ktorí pre nich pracujú, všetkým. Práve vďaka nim môžu expandovať. 

„Práve v tomto roku sa chystáme oznámiť veľké úspechy v zahraničí a možnosti expanzie, kde budeme ponúkať veľmi atraktívne pozície pre ľudí, ktorí si to chcú vyskúšať aj vo svete,“ doplnili majitelia. 

Zdroj: FB/Blacklist bratislavských podnikov a donášok

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá