Chceš mať vlastnú prevádzku La Donuteria? Obľúbená značka spúšťa možnosť franšízy

  • La Donuteria je slovenská značka, ktorá prináša poctivé, domáce handmade donuty nielen na slovenský trh
  • Jedinečné donuty s glazúrami od výmyslu sveta si obľúbili už tisíce ľudí
  • Zakladateľ tohto biznisu - Peter Straňák, najnovšie ponúka aj možnosť franšízovej spolupráce
zdroj: La Donuteria
  • La Donuteria je slovenská značka, ktorá prináša poctivé, domáce handmade donuty nielen na slovenský trh
  • Jedinečné donuty s glazúrami od výmyslu sveta si obľúbili už tisíce ľudí
  • Zakladateľ tohto biznisu - Peter Straňák, najnovšie ponúka aj možnosť franšízovej spolupráce

Pravidelne ju zaraďujeme do zoznamu ideálnych miest pre milovníkov sladkostí v našom hlavnom meste. Reč je o bratislavskej La Donuterii, malom raji tradičných amerických sladkých šišiek pre našincov. Premýšľal si ale niekedy, že by si takúto prevádzku chcel vlastniť aj ty? 

La Donuteria totiž aktuálne ponúka možnosť franšízového partnerstva. Nedávno tak urobil aj McDonald’s Slovensko, na ktorého franšízu však musíš mať minimálne 400-tisíc eur.

zdroj: La Donuteria

Po viac ako 3 rokoch ladenia nášho konceptu, 8 vlastných úspešných prevádzkach, množstve slovenských aj zahraničných ocenení a hlavne po viac ako 500-tisíc nadšených zákazníkoch, sme pre vás pripravili možnosť stať sa našim ‚Franchise Partnerom‘. Ak máš podnikateľského ducha, napíš nám na: [email protected],” oznámil tím La Donuterie na svojom Faceboku.

zdroj: archív La Donuteria

Viac o podmienkach franšízy tejto značky zisťujeme a článok budeme aktualizovať.

Úspech vďaka kysnutému cestu

Svoj príbeh začala La Donuteria písať pred približne dvoma rokmi v malej prevádzke na Šafárikovom námestí v Bratislave, no dnes ju nájdeš už na niekoľkých miestach. Je to napríklad v nákupnom centre Eurovea, na Patrónke alebo v neďalekom Brne. Sieť predáva svoje produkty aj prostredníctvom pop-upov v Avione, Poluse a v Bory Mall. 

zdroj: La Donuteria

Za značkou La Donuteria stojí Peter, ktorý prácu vo veľkých firmách vymenil za kysnuté cesto po tom, ako precestoval Francúzsko, Londýn či New York a načerpal množstvo inšpirácie. Pred otvorením prvej predajne ho neodradila ani slovenská byrokracia, a aj preto dnes vlastní cukrárenský lovebrand. Nie je ničím ojedinelým, že vďaka kvalitne upečeným donutom, prevádzky tejto značky mávajú vypredané ešte pred záverečnou. Náš rozhovor s Petrom si môžeš prečítať TU.

zdroj: La Donuteria

Najnovšie video