Chcú pokoriť ISIC. Študenti prišli s kartami, ktoré ponúkajú oveľa viac benefitov ako ich konkurencia

  • Za novým konceptom študentskej karty stoja Marco Knittl a Adam Sako
  • Joycard ti zaistí zľavy v baroch, reštauráciách a užiješ si s ňou aj ďalšie voľnočasové aktivity
  • Projekt financujú z vlastného vrecka
Startitup/Pixabay
Startitup/pixabay
  • Za novým konceptom študentskej karty stoja Marco Knittl a Adam Sako
  • Joycard ti zaistí zľavy v baroch, reštauráciách a užiješ si s ňou aj ďalšie voľnočasové aktivity
  • Projekt financujú z vlastného vrecka

Joycard je projekt dvoch vysokoškolákov, Marca a Adama. Chcú ním pokoriť známu študentskú kartu ISIC, ktorú využívajú študenti vysokých škôl. Ich karta má však ponúknuť oveľa viac výhod v podobe zliav, ale aj ponúk práce. Koncept financujú z vlastného vrecka a pracujú na ňom spoločne od januára 2019.

Joycard má byť kompletnou platformou pre študentov (zatiaľ) len z Bratislavy a okolia. Poslúžiť má domácim, ale aj zahraničných študentom, ktorí sa vzdelávajú v tomto regióne. Dvojica vychádzala z osobných skúseností, ktoré získali počas štúdia a priniesli kartu, s ktorou si môžeš Bratislavu užiť na maximum.

„Študentom chceme priniesť široké spektrum výhod, ktoré nám chýbali. Okrem zábavy budú môcť s našou kartou tráviť zmysluplnejšie voľný čas a starať sa o seba. Dievčatá určite využijú zľavu na nechty a chalani zľavu na strih od barbera,“ vyjadril sa Adam. Ich karta ponúka aj zľavu do obľúbeného obchodu The Streets.

Adam a Marco/Startitup
zdroj: Marco a Adam/Startitup

Myslia aj na zahraničných študentov, ktorým by časom radi ponúkli organizované výlety do okolia. „Väčšina zahraničných šudentov pozná len Bratislavu, lebo sa pohybujú najmä po nej. My by sme im chceli ukázať aj ďalšie krásy Slovenska,“ vysvetlili spoločne.

Chalani vytvorili lepšiu verziu ISICU a chcú ísť ešte ďalej. V rámci ich projektu chcú ponúkať poradenstvo, ktoré by sa mohlo zísť tým, ktorí chcú študovať v zahraničí. „Narazili sme na to, že ISIC študenti nevyužívajú a ich feedback naň bol trochu rozpačitý. Nevedeli, na čo majú tieto karty využívať, hovorí Adam.

Ako ďalej dodáva, so svojim projektom chcú oslovovať aj univerzity. „Dali sme si však podmienku, že v ruke už budeme mať hotový produkt,“ upresňuje.

Chalani si dali predsavzatie, že študentov dostanú viac do mesta.„Bolo pre nás dôležité, aby si v ponuke každý našiel to svoje. Preto sme ju budovali tak, aby pokrývala najrôznejšie typy prevádzok a voľnočasových aktivít,“ vysvetlil Adam.

Karta plná zábavy a príležitostí

Joycart môže používať ktorýkoľvek študent, ktorý má od 18 do 26 rokov. V rámci projektu chce dvojica študentom ponúknuť platformu, ktorá im pomôže vo viacerých smeroch. Okrem zliav by si vďaka nim mohli nájsť brigádu, pretože ponuky im budú chodiť priamo do e-mailovej schránky. Kartu bude možné zakúpiť si na zimný aj letný semester, pričom cena za 6 mesiacov používania bude 15 eur.

Obaja chalani sú mladí a so zmyslom pre humor. To, že sa baviť vedia, je cítiť aj z ponuky zliav na ich karte. Nachádza sa tu napríklad legendárne KGBčko, kde môžu odskúšať kultové drinky, akým je napríklad Grepovička za symbolické euro.

Joycard
zdroj: Joycard

Okrem KGB nájdeš na ich zozname aj bar Bohéma, ktorý ti s kartou ponúkne 10 % zľavy, ale aj viecha U Sedliaka. Zľavu od štvrtka do soboty môžeš využiť na sudové vína v  Spirit of Wine na Obchodnej ulici. „Oslovili sme mladé podniky, ktoré majú zaujímavý koncept a mladí ľudia sa o ne zaujímajú,“ dodal Marco.

K ich partnerom patrí aj thajská rolovaná zmrlzlina Sawadí z Kamenného námestia či Luculus Ice Saloon. S kartou sa môžeš najesť s 10 % zľavou v Estévečke, Kontajneri Riviéra, ale aj v Bistre St.Germain. Naješ sa aj v Barskde, v Bagetke na Zelenej, ale aj u Strýka Burgera a v Grund Restaurant v Cubicone.

 

„Výhodou oproti ISICU je aj to, že cez našu kartu sa študenti najedia v kvalitných prevádzkach, ktoré ponúkajú skvelé jedlo. S ďalšími podnikmi rokujeme, takže veríme, že náš koncept má potenciál študentov osloviť,“ vysvetlil Adam.

 

Chalani sa rozhodli ísť lepšou, ale náročnejšou cestou. Chcú mať menej partnerov s výraznejšími zľavami. „Je pre nás dôležité, aby tých partnerov neboli stovky,“ vysvetlili svoju víziu, ktorá je momentálne výberom toho lepšieho, čo Bratislava ponúka.

Okrem jedla a pitia sa sústredia aj na kultúrny život. V ich ponuke už čoskoro nájdeš aj Slovenskú národnú galériu a rokujú aj s divadlami. „Chceme podporiť aj umelcov a ďalších kreatívcov. Napríklad tým, že na našej platforme budeme zdielať ich práce a projekty,“ vysvetlil Marco.

Pre partnerov majú ponuku bez poplatkov. Môžu inzerovať pracovné ponuky, nové akcie, eventy a protihodnotou sú výhody pre zákazníkov.

Financie z vlastného vrecka

Obaja chalani stále študujú a projekt financujú z peňazí z brigád. Projektu sa však momentálne venujú na plný úväzok. Na to sa rozhodli využiť aj celé dva mesiace letných prázdnin.

„Toto obdobie sme využili naplno a nebol deň, kedy by sme neabsolvovali niekoľko stretnutí. Táto časť bola asi najvýraznejšia,“ dodali chalani, ktorí by boli radi, ak by sa im kartu podarilo dostať ku študentom po celom Slovensku.

Predaj Joycard sa spustil pred týždňom a kompletnú ponuku nájdeš TU. Aby sa im investícia vrátila, potrebujú predať viac ako 300 kariet. Do budúcnosti plánujú aj aplikáciu.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá