CIRKULÁTOR pozná svojich víťazov

  • Kto sa stal absolútnym víťazom a koľko agentúr udelilo stáže?
5-prestrihavanie-stuhy
archcív Cirkulátor
  • Kto sa stal absolútnym víťazom a koľko agentúr udelilo stáže?

Slávnostný galavečer otvoril 11. apríla o 18:00 vedúci hostiteľskej katedry, doktor Tomáš Koprda, prestrihnutím tematickej oranžovej stuhy. Slávnostná ceremónia mala hladký priebeh, a to vďaka precíznej organizácii zo strany tímu študentov, čo potvrdili reakcie hostí, ktorí nešetrili slovom chvály, či už to bol dekan FF, profesor Bernard Garai, ktorý nás svojou prítomnosťou tešil až do samotného záveru, ale i prodekani, pedagógovia, redaktori regionálnych médií, ale i RTVS, a tiež hosť z Karlovej univerzity v Prahe, na ktorej sme tento rok robili projektu osvetu. Večerom sprevádzala svojim podrezaným jazykom Becca, speakerka rádia Európa 2, ktorá moderovala i Zlatý Klinec, najväčší marketingový event roka či Effie Awards, ktorá je podľa medzinárodného prieskumu reklamy najprestížnejšou súťažou v oblasti komerčnej komunikácie. Nuž, a teraz náš Cirkulátor.

Počas oficiálneho programu boli vyhlásené mená víťazov v siedmich kategóriách, a to v printovej komerčnej a nekomerčnej reklame, v kategórii logo/značka, reklamný text/slogan, reklamná fotografia, reklamný dizajn a v špecifickej kategórii skupinový projekt. Brief pre túto kategóriu zadala agentúra Elite Solutions a súťažiaci mali nekompromisných 24 hodín na jeho vypracovanie a vytvorenie kompletnej kampane. Mohli si tak vyskúšať autentický tlak, ktorý ich v praxi čaká. Celkovo sa prihlásilo 145 prác, ktoré kritickým odborným okom hodnotila veľmi silná porotcovská 11tka, z najlepší reklamných a PR agentúr na Slovensku i v Česku. Spoločne sa zhodli na mene absolútneho víťaza 13. ročníka súťaže Cirkulátor, ktorého vyhlásila Kollča, Katka Šebová, z TRIAD Advertising, a ktorým sa stala Jasmi Naddourová, študentka domácej katedry, ktorá zvíťazila hneď v niekoľkých kategóriách a porote ukázala, že má na veci celkom iný pohľad. Okrem množstva atraktívnych cien od sponzorov, vrátene grafického tabletu či vstupenky na Zlatý Klinec, získala ponuku na stáž, a to nie od jednej, ale rovno od dvoch agentúr, MUW Saatchi&Saatchi a PS:Digital.

Zobraziť celú galériu (2)
zdroj: archív Cirkulátor

Stáž ponúkla i agentúra TRIAD, Adriánovi Gubricovi, ktorý navrhol do detailov premyslený obalový dizajn vlastnej značky piva, Zaraguza odmenila stážou Viktóriu Bálintovú, ktorá dominovala najmä v kategórii Logo/značka. Čo stojí za zmienku je fakt, že obaja sú študentmi stredných škôl, čo dáva ich prácam ešte pridanú hodnotu – aj stredoškolák, ak na to proste má, môže poraziť vysokoškoláka. Agentúra ContentFruiter poskytla stáž Michalovi Gališinovi, ktorého tvorba súvisela predovšetkým s nekomerčnou sférou v meste Nitra a Patrik Vavrovič, porotca, spoluzakladateľ a Managing Director tejto content marketingovej agentúry, mu odovzdal aj symbolický ovocný kôš. Víťazi si odniesli originálne vyrezávané železné diplomy, hodnotné ceny, no predovšetkým skúsenosti, plusové body do CVčka, skvelé spomienky na projekt Cirkulátor i samotný slávnostný galavečer, ktorí proste patril im. Vernisáž shortlistových, ale i víťazných prác prebieha v OC Galéria Mlyny Nitra do 29. apríla.

13tka, tak stereotypne negatívne a strašidelné číslo, prinieslo podarený event, plný živej hudby, dobrého jedla, skvelej spoločnosti a predovšetkým kreativity.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech