Čo má spoločné hollywoodska hviezda a talianska káva?

  • Ambasadorom značky De'Longhi je Brad Pitt
  • So značkou zdieľa podobné hodnoty a pohľad na svet
  • Slávnemu hercovi je totiž sympatické talianske pitie kávy
  • V kampani necháva ľudí nahladnuť do svojho kávového rituálu
Snímka obrazovky 2021-12-10 o 14.12.34
  • Ambasadorom značky De'Longhi je Brad Pitt
  • So značkou zdieľa podobné hodnoty a pohľad na svet
  • Slávnemu hercovi je totiž sympatické talianske pitie kávy
  • V kampani necháva ľudí nahladnuť do svojho kávového rituálu

Popredný svetový výrobca kávovarov De’Longhi v septembri spustil svoju prvú globálnu kampaň, v ktorej predstavil Brada Pitta ako ambasádora. Reklamný film, natočený hviezdnym tímom z Hollywoodu, nás sprevádza talianskou kultúrou inšpirovaným pokojným predpoludním v živote herca a končí sa perfektnou chvíľkou so šálkou kávy.

Voľba Pitta ako tváre kampane rozhodne nebola vecou náhody. Podľa herca spájajú jeho aj značku spoločné hodnoty – sofistikovanosť, elegancia a zmysel pre kvalitu a detail. Práve táto snaha De’Longhi vyladiť najmenšie detaily pre dosiahnutie kvalitného harmonického celku bola hlavným dôvodom, prečo sa herec rozhodol so značkou spolupracovať:

„Vážim si zmysel pre detail, ktorý značka De’Longhi aplikuje na svoje kávovary. Tento druh premyslenosti je charakteristickou hodnotou talianskeho dizajnu – to, ako talianski dizajnéri navrhujú produkty pre skutočných ľudí v skutočných situáciách: určité detaily, ktoré nemusia byť hneď zrejmé, majú nakoniec hlboký vplyv na vás a váš život.“

Aj vedenie spoločnosti sa vyjadrilo k rozhodnutiu zveriť hercovi rolu tváre značky: „Je to ‚dokonalý‘ ambasádor na prednesenie záverečného claimu našej reklamy! Káva je produkt, ktorý má rád každý, a preto sme hľadali niekoho, kto by bol známy nielen na medzinárodnej úrovni, ale aj v širokej časti populácie: poznajú ho rôzne generácie, je obľúbený u mužov aj žien, oceňujú ho jednotlivci aj rodiny.“

„Káva pre mňa nie je len nápoj,“ hovorí Pitt. „Je to niečo, čo nás spája s druhými, ale tiež spôsob, ako si vychutnať chvíľku sám pre seba.“ V tomto prístupe sa herec vraj inšpiroval európskym štýlom života: „Ako Američan obvykle pijem svoju kávu v zhone. Európsky, a zvlášť taliansky spôsob pitia kávy však vnímam skôr ako druh rituálu. Páči sa mi myšlienka toho, že sa posadím na gauč a naozaj si svoju šálku vychutnám.“

A aký druh kávy má Brad osobne najradšej? „Bežne si dávam tri cappuccina za predpoludnie. Popoludní ich potom niekedy vymením za espresso. Záleží na tom, koľko mám v ten deň práve práce.“

Kampaň je podľa De’Longhi prvým krokom k predstaveniu značky medzinárodnému publiku: „Naším cieľom je propagovať brandový imidž na medzinárodnej úrovni, a aby sme to dosiahli, vybrali sme ambasádora, ktorý nám s týmto skokom vpred pomôže.“

Reklamný film môžete aj naďalej vidieť v televízii alebo na webovej platforme YouTube.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie