DATART: Nákup vianočných darčekov sa presúva na internet

DATART

S blížiacimi sa Vianocami rastie nápor na internetové obchody. Tento rok sa pod aktuálnu situáciu opäť podpisuje epidemiologická situácia na Slovensku. Veľká časť Slovákov totiž rieši vianočné nákupy online a podľa údajov značky DATART ich počet každým dňom narastá.

,,Súčasná situácia sa rovnako ako minulý rok opäť podpisuje pod nákupné správanie Slovákov. So zhoršujúcou sa epidemiologickou situáciou rastie počet zákazníkov, ktorí uprednostňujú nakupovanie vianočných darčekov online,“ hovorí Sabina Boudová, marketingová manažérka DATARTu.

Ukazuje sa, že tohtoročným hitom Vianoc budú automatické kávovary, kuchynské roboty, smartfóny, tablety, fény a kulmy na vlasy. ,,Mnohí Slováci začali tento rok s nákupom darčekov v predstihu. Pripisujeme to tiež obavám zákazníkov z nedostatku tovaru na trhu, ktorú spôsobila koronakríza a postihla aj dodávateľov elektroniky,“ vysvetľuje Boudová z DATARTu. Dodáva, že nákup darčekov online volí v DATARTe tento rok o polovicu viac zákazníkov ako vlani.

So zvyšujúcim sa záujmom o nakupovanie online rastie aj nápor na prepravné spoločnosti. Značka DATART preto tento rok opäť rozširuje svoj vozový park o ďalšie štyri vozidlá, a tým posilňuje svoju službu DOPRAVART, ktorá sa teší mimoriadnej obľube.  ,,Zákazníci majú v cene DOPRAVARTu nielen doručenie tovaru priamo na adresu, ale aj jeho vynesenie, inštaláciu a odvoz starého spotrebiča a obalových materiálov,“ približuje Boudová a dopĺňa: ,,Domácnosti, ktoré si pod stromček doprajú veľké spotrebiče, ako sú chladnička, sušička na bielizeň alebo práčka, majú vďaka službe DOPRAVART o starosť menej a v predvianočnom zhone nemusia riešiť dodatočnú inštaláciu spotrebičov.“ Službu môžu zákazníci DATARTu využiť do 23. decembra, kedy už štandardné prepravné spoločnosti nemusia stíhať vianočný nápor. Navyše doručenie objednávky si môžu zákazníci prispôsobiť vlastnému časového harmonogramu.

Zákazníci DATARTu s obľubou využívajú v predvianočnom období aj kombináciu nákupu darčekov online a vyzdvihnutia objednávok v predajniach DATART. ,,Službu volia predovšetkým spotrebitelia, ktorí uprednostňujú výber darčekov v pohodlí domova a potrpia si na rýchlom vyzdvihnutí objednávky. Vďaka službe RÝCHLART majú navyše tovar dostupný v predajni pripravený k odberu už do 30 minút od samotného objednania,“ dodáva marketingová manažérka DATARTu.

Tovar objednaný z internetového obchodu www.DATART.sk si môžu zákazníci aktuálne vyzdvihnúť na takmer 3500 výdajných miestach. Využiť môžu nielen predajne DATART, ale aj výdajne a Z-Boxy spoločnosti Packeta, a tiež pobočky a Balíkoboxy Slovenskej pošty.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie