DATART sa v nových reklamách poriadne odviazal. Hlavný hrdina v spotoch lieta vo vesmíre a práčku vynáša na hory

  • Elektrošpecialista predstavil nový kreatívny komunikačný koncept pre Slovensko
  • Slovákom predstavuje nadštandardné služby DOPRAVART a RÝCHLART
  • Nové spôsoby nakupovania predstavuje hlavný hrdina Richart, ktorý sa dostáva do zábavných situácií
datart
DATART
  • Elektrošpecialista predstavil nový kreatívny komunikačný koncept pre Slovensko
  • Slovákom predstavuje nadštandardné služby DOPRAVART a RÝCHLART
  • Nové spôsoby nakupovania predstavuje hlavný hrdina Richart, ktorý sa dostáva do zábavných situácií

Špecializovaný obchod s elektronikou DATART patrí na Slovensku medzi lídrov trhu. Obľúbený predajca spustil na začiatku septembra novú kreatívnu kampaň, ktorá vďaka nevšednému spracovaniu zarezonovala v marketingovej komunite.

Zatiaľ čo tradiční predajcovia elektroniky stavajú svoje reklamné kampane najmä na technológiách a prepracovanom dizajne predávaných produktov, DATART sa rozhodol odlíšiť tým, že piliere svojej komunikácie postavil na pridanej hodnote, ktorú ponúka zákazníkom.

Kreatívna kampaň bude v TV aj online

Hlavným hrdinom kampane je mladý Richart, ktorý prostredníctvom zábavných príbehov vo vesmíre či horskom prostredí predstavuje hlavné piliere spoločnosti. Divákovi tak približuje hodnoty značky. Cieľom kampane je okrem iného upozorniť Slovákov aj na iné možnosti nákupu, ako je len osobná návšteva predajne.

V prvom spote vidíme hrdinu, ako sa škriabe po nehostinných horách a vtipne predstavuje službu DOPRAVART, teda doručenie tovaru kamkoľvek až domov. Službu RÝCHLART, teda vyzdvihnutie na predajni do 30 minút, zase komunikuje hrdina vo vesmíre a o vyzdvihnutí hovorí, že je „rýchlosťou svetla“.

Doručenie až domov, v dohodnutom čase: Z bežných kuriérskych služieb sme zvyknutí, že nám kuriér vyloží ťažkú zásielku pred vchodom a v strese sa ponáhľa ďalej. Služba DOPRAVART však využíva vlastných kuriérov DATARTu, vďaka čomu môžu ponúkať nadštandardné služby. V praxi tak môžeš očakávať, že ti ťažkú chladničku či čokoľvek iné vynesú až do domu alebo bytu a rovno aj pripravia k používaniu.

  • Zásielku privezú vo vopred dohodnutom čase – aj cez víkend
  • Tovar vynesú do domu či bytu, aj na vysoké poschodia, a to aj v prípade, že sa nezmestí do výťahu
  • Elektrospotrebič zapoja, nainštalujú a naučia ťa s ním pracovať
  • Ak máš náhodou starý spotrebič, odnesú ho – a s ním aj krabice a obaly z nového, ktoré ekologicky zlikvidujú
  • Prečítaj si viac o doručení tovaru až domov →

Zásielka v rukách do 30 minút: Ak ide o menší balík (smartfón, notebook či napríklad káble), mnohokrát nemá zmysel využívať kuriéra. DATART má totiž pobočky po celom Slovensku a omnoho pohotovejšia bude nová služba RÝCHLART. Pri objednávaní online si stačí zvoliť osobné vyzdvihnutie na blízkej predajni v okolí. Balík tam bude pripravený do pol hodiny.

  • Vyzdvihnutie objednávky najneskôr do 30 minút (väčšinou ešte rýchlejšie)
  • Vyzdvihnutie objednávky na predajni je zadarmo, doručenie sa neplatí
  • Na predajni balík počká 3 až 5 pracovných dní
  • Záruka vrátenia peňazí do 14 dní
  • Prečítaj si viac o vyzdvihnutí do 30 minút →

Kampaň prvýkrát „bežala“ v Česku a po úspechu ju tvorcovia prispôsobili aj pre slovenské publikum. Za kreatívou stojí česká reklamná agentúra WMC Grey pod vedením kreatívneho riaditeľa Davida Sudu.

„Základ kreatívy je založený na samotnej značke – spoľahlivý predajca elektroniky so sieťou predajní a kvalitnými službami. Popri komunikačnom koncepte vznikal paralelne exekučný koncept, teda to, čo reklama hovorí a ako vyzerá,“ hovorí o spotoch Suda.

Reklama hovorí, že také služby, aké poskytuje DATART, ponúka jedine DATART. Z pohľadu spoločnosti však ide o samozrejmosť. Nebijeme sa do pŕs, ani nekričíme. Len to v pokoji a s občasným humorom zdieľame.“

Celosvetová skupina GREY, ktorá zasa patrí pod mediálno-reklamnú skupinu WPP, je ovenčená nespočetným množstvom ocenení – reklamný magazín Adweek ju vyhlásil za najlepšiu svetovú agentúru v roku 2015 a dvakrát ju za najlepšiu vyhlásil aj vplyvný magazín Ad Age.

Davida Sudu z WMC Grey dopĺňa aj marketingová manažérka DATARTu Sabína Boudová ,,Cieľom novej kreatívnej kampane je budovanie značky DATART na Slovenskom trhu a posilnenie jej pozície ako elektrošpecialistu, a to aj prostredníctvom predstavenia jej osobitostí a hodnôt, na ktorých si značka dlhodobo zakladá,“ prezrádza Sabina Boudová, marketingová manažérka DATARTu na Slovensku.

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech