Dedoles má krízu s platmi: Nebalíme, fixneme problémy a ideme ďalej

  • Značka Dedoles priznala, že má finančné problémy a musela pristúpiť aj k prepúšťaniu zamestnancov
  • Vedenie firmy ale vidí svetlú budúcnosť brandu
Dedoles
Reprofoto/youtube Dedoles,Unsplash/owfiqu barbhuiya
  • Značka Dedoles priznala, že má finančné problémy a musela pristúpiť aj k prepúšťaniu zamestnancov
  • Vedenie firmy ale vidí svetlú budúcnosť brandu

Odevná značka Dedoles, preslávená najmä svojimi „veselými“ ponožkami, sa svojho času doslova preliala internetom a zapísala takmer každému do pamäti. A to najmä vďaka intenzívnej reklamnej marketingovej kampani s tancujúcimi hlodavcami, ale aj vynaliezavému dizajnu samotného produktu.

Na prvý pohľad sa tak zdalo, že ide o firmu, ktorá aj v ťažkých covidových časoch bola doslova „nepriestrelná“ a ekonomické problémy ju zďaleka obchádzali. Podľa oficiálnych čísel verejného registra Finstat v roku 2020 firma dosiahla tržby takmer 50 miliónov eur a podľa denníka Sme v roku 2021 to bolo 92 miliónov. Čo by sa teda mohlo pokaziť?

Krízy Dedolesu podkopli nohy

Práve na začiatku tohto týždňa prišiel denník Sme so správou, ktorá mnohých prekvapila. Denník prišiel s informáciou, že Dedoles sa pasuje s vážnymi finančnými problémami. Tie dokonca majú za následok, že došlo k prepúšťaniu zamestnancov. Spomínaný denník hovorí až o dvoch stovkách pracovníkov a dokonca o neplatení faktúr.

Startitup k téme ekonomického zemetrasenia oslovil priamo Dedoles. Firma tak priznala, že problematickým sa stal fakt, že výdavky presiahli samotné príjmy.

Startitup PREMIUM logo
Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

(Zrušiť môžeš kedykoľvek)

Zdroje: Strategie, Sme/Index

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá