Dior ponúka svoju prvú luxusnú zážitkovú plavbu v Paríži. Od 150 eur ju môžeš zažiť aj ty

  • Dior ponúka zážitkovú plavbu po rieke Seina v spolupráci s elegantnými kúpeľmi Cheval Blanc
  • Nápad sa zrealizoval v júli počas Haute Couture Week
vľavo kozmetické produkty od značky dior, ktoré sa budú používať počas zážitkovej plavby, vpravo ukážka zo zážitkovej plavby od značky dior po rieke seina
Instagram/diorbeauty
  • Dior ponúka zážitkovú plavbu po rieke Seina v spolupráci s elegantnými kúpeľmi Cheval Blanc
  • Nápad sa zrealizoval v júli počas Haute Couture Week

Na začiatku júla sa v Paríži odštartoval Haute Couture Week, ktorého sa zúčastnili rôzne celebrity. Portál CNN uvádza, že ide predovšetkým o marketingovú príležitosť a vyjadrenie hodnôt módnych domov.

Príležitosť využila aj luxusná značka Dior. Svojim priaznivcom ponúka jej prvú zážitkovú plavbu Dior Spa Cheval Blanc Paris, ktorá sa uskutoční po rieke Seina.

Nazýva sa aj ódou Christiana Diora na Paríž, pretože zakladateľ módnej značky bol veľký milovník Paríža. Jej cieľom je vytvoriť avantgardný zážitok plný relaxu a krásy.

Harper’s Bazaar uvádza, že značka mala doposiaľ v hlavnom meste Francúzska dva stále kúpele. Práve kúpele v elegantnom Cheval Blanc rozšírili svoju ponuku o nezabudnuteľný zážitok. Dôvodom vzniku plavby bolo uspokojenie vysokého záujmu o kúpele počas prehliadok Haute Couture Week.

Historický podtón

Portál Robb Report píše, že inšpiráciou plavby sú historické plávajúce kúpele Bains de la Samaritane z 19. storočia. Nachádzali sa na brehu rieky Seina, čo je symbolikou pre Dior Spa Cheval Blanc Paris.

Harper’s Bazaar tvrdí, že prinášali jeden z prvých luxusných kúpeľných zážitkov v minulosti. Ľudia ich navštevovali predovšetkým pre ich rôzne kozmetické a liečivé vodné procedúry, parné kúpele či hydroterapiu.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Dior Beauty Official (@diorbeauty)

Avšak dnešná verzia sa o niečo líši. Na hornej palube, ktorá slúži na opaľovanie, môžeš nájsť ratanový nábytok s ležadlami značky Dior a slnečníkmi.

Slnečníky majú svoj typický vzor „toile de jouy“. Za jeho pretvorením stojí talianska módna návrhárka Maria Grazia Chiuri. Vedľa listnatých paliem sa nachádza ďalší znak pôvodného dizajnu historických kúpeľov, dodáva Harper’s Bazaar.

Podpalubie sa vyznačuje so štyrmi liečebnými apartmánmi a relaxačným salónikom. Zákazníci budú mať pre maximálny komfort k dispozícii nadýchané róby a papuče Dior. Okrem toho si budú môcť zakúpiť priamo na palube produkty využívané počas liečby.

Rôznorodý program

Dvojhodinová plavba ponúka rôzne hodinové ošetrenia tváre či športové aktivity. Pri každej plavbe môže byť len 5 cestujúcich v troch jednolôžkových a jednom dvojlôžkovom apartmáne.

K dispozícii je 5 jázd denne, avšak existuje aj možnosť súkromného prenajatia si lode na pol dňa alebo večerné podujatie.

Cena plavby závisí od rôznych faktorov. Zvyčajne sa pohybuje od 150 do 1 505 eur.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Dior Beauty Official (@diorbeauty)

Kúpeľné menu ponúka relaxačné a energizujúce masáže či dve ošetrenia tváre, uvádza Harper’s Bazaar. Zákazníci môžu skúsiť aj parné kúpele či hydroterapiu. Po profesionálnych ošetreniach hostí čaká pozvánka na čaj v salóniku alebo kokteil na slnečnej terase.

Zákazníkom, ktorí hľadajú aktívnejší program, sa odporúča ranné fitness cvičenie s hodinou jogy, pilates alebo tai chai. Po ukončení plavby sa hostia môžu zúčastniť prechádzky po ceste, po ktorej zvykol kráčať samotný Dior. 

Zdroje: Forbes, Harper, Robb Report, CNN style

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá