Do Chlieb a láska cestujú ľudia z celého Slovenska. Viliam stavil na poctivé remeslo

  • Viliam v minulosti pracoval v londýnskej reštaurácii s Michelinskou hviezdou
  • Do srdca Slovenska priniesol prevádzku, ktorá robí chlieb s láskou
banská bystrica chlieb a láska
Ilustračný obrázok, Instagram/reprofoto/chliebalaska
  • Viliam v minulosti pracoval v londýnskej reštaurácii s Michelinskou hviezdou
  • Do srdca Slovenska priniesol prevádzku, ktorá robí chlieb s láskou

Na trhu sú iba necelý rok a všetko ešte iba majú pred sebou, no už teraz majú vďaka remeselnej výrobe a používaniu kvalitných surovín v srdci Slovenska množstvo fanúšikov. Za značkou Chlieb a láska stojí 33-ročný Viliam Pavlovský spolu s tímom ľudí, ktorí doň vkladajú svoje skúsenosti aj talent a svoju prácu i chlieb robia, ako inak, s láskou. 

Usadili sa priamo na námestí v Banskej Bystrici a po ich produkty si cielene chodia ľudia z celého Slovenska. Vďaka svojej vášni pre túto prácu, omamnej vôni domáceho chlebíka a a chutnému sladkému pečivu stelesňujú lásku, za ktorou sa oplatí vrátiť.

Gastronómii sa venuje už druhú dekádu, chce mať štyri prevádzky

Viliam o tomto projekte nehovorí ako o svojom vlastnom, bez ďalších dôležitých ľudí by fungovať nemohol. „Vážim si, že prácu, ktorú robia, robia s láskou a že smer, ktorým sa uberáme, nám udáva spoločná vízia o úspešnej a obľúbenej remeselnej pekárni, ktorej sila sa skrýva v kvalite ľudského kapitálu, tímovej práce a produktu, ktorý si podmaňuje srdcia svojich zákazníkov.“

Celý svoj produktívny život venoval gastronómii. Pohybuje sa v nej už 13 rokov, počas ktorých pracoval na rôznych konceptoch a spolupracoval s mnohými úžasnými ľuďmi, za čo je nesmierne vďačný. Z tejto cesty sa rozhodol vybočiť a prioritne sa venuje budovaniu remeselnej pekárne a samotnej výrobe produktov.

K rozbehnutiu prevádzky ho poháňala túžba tvoriť výnimočný produkt a komunitu hostí, ktorých náklonnosť si bude značka Chlieb a láska aj naďalej získavať aspoň tak ako doteraz. Cieľov majú niekoľko, sú pestré a niektoré už stihli splniť. Na trhu sú však iba necelý rok a majú toho mnoho pred sebou.

„Tým najaktuálnejším cieľom je otvoriť v poradí druhú prevádzku, pričom do konca tohto roka by sme chceli mať otvorené celkovo štyri. Momentálne sa plne sústredíme na náš lokálny trh, v budúcnosti však určite budeme mať ambicióznejšie ciele a radi by sme zavítali aj do iných miest na Slovensku.“

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa CHLIEB | KÁVA | KVÁSOK a LÁSKA (@chliebalaska)

Chlieb vyrábajú remeselne a z kvalitných surovín

Unikátnosť ich konceptu spočíva v samotnej chuti. Viliam uvádza, že za posledné roky vzniklo len na Slovensku niekoľko remeselných pekární, no každá z nich je výnimočná a jedinečná práve svojím chuťovým profilom produktov.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá