Dvaja Američania chcú priniesť na Slovensko ich mexické špeciality. Prevádzku ich značky si môžeš otvoriť aj ty
- Burrito Loco je gastronomická značka dvoch podnikateľov z Ameriky
- Úspešne sa etablovala v Prahe
- Jej ambíciou je presadenie sa aj na slovenskom trhu
- Burrito Loco je gastronomická značka dvoch podnikateľov z Ameriky
- Úspešne sa etablovala v Prahe
- Jej ambíciou je presadenie sa aj na slovenskom trhu
Burrito Loco predstavuje koncept texasko-mexických fast food reštaurácií. Funguje na princípe „vyskladaj si sám“, kde si zákazník môže upraviť objednávku podľa svojho vlastného výberu.
Napriek tomu, že v Spojených štátoch je tento štýl veľmi obľúbený, v Európe a Ázii je zatiaľ relatívne nový. Avšak podobný koncept v USA – Chipotle Mexican Grill – patrí k trom najrýchlejšie rastúcim spoločnostiam na svete.
Franšíza Burrito Loco sa chce teraz rozšíriť z Prahy aj do ďalších regiónov, pre Startitup to potvrdil Jan Matoušek. Prvá pobočka tohto franšízového konceptu otvorila svoje dvere zákazníkom v centre Prahy už v roku 2012. Odvtedy sa sieť rozrástla na 9 pobočiek, 3 z nich sú prevádzkované franšízovými partnermi.
Teraz je podľa vedenia siete čas na expanziu do ďalších lokalít.
„Momentálne hľadáme franšízantov pre ďalší rast mimo Prahy. Najmä máme záujem o spoluprácu v rámci Brna a krajských miest. Šancu majú aj uchádzači o licenciu z ďalších miest v Prahe, ktorí by chceli svoju pobočku prevádzkovať v obchodných centrách či na ďalších frekventovaných miestach. Príležitosť podnikať pod našim brandom ponúkame aj záujemcom zo Slovenska,“ hovorí spolumajiteľ Burrito Loco Jan Matoušek.
Licencia od 10-tisíc eur
Vstupný poplatok za licenciu Burrito Loco stojí záujemcu 10-tisíc až 20-tisíc eur. Ďalej musí byť pripravený investovať minimálne 80-tisíc eur do svojej novej pobočky. Pravidelné mesačné poplatky sa pohybujú od 5 do 9 % z čistých predajov.
Franšízanti každý mesiac hradia tiež 800 eur za služby manažmentu. Táto suma pokrýva náklady spojené s manažérskou podporou zo strany centrály, licencií na účtovný pokladničný softvér a help desk a tiež mesačné audity a analýzy.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Za vznikom street food značky Burrito Loco stoja dvaja Američania žijúci v Prahe, Glenn David Spicker a Scott Anthony Kelly
- Bohaté skúsenosti z gastronómie a z ciest po Južnej Amerike na strane Scotta a podnikateľská vášeň Glenna umožnili vzniknúť ich prvej pobočke v Prahe
- Ak máš na konte pár tisíc eur, reštauráciu ich značky si môžeš otvoriť aj na Slovensku
- Tvrdia, že skúsenosti z gastro sektora nie sú podmienkou
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom