EDO-KIN mení pravidlá ázijského fast foodu

  • Sieť sushi barov EDO-KIN plní plány: "Poznať ju bude každý milovník sushi a ázijskej kuchyne." Prinášame ti rozhovor o novinkách v sieti EDO-KIN s jej spolumajiteľom Karolom Gálikom, ktorý má na starosti rast a rozvoj firmy.
collagefeflwf
EDO-KIN
  • Sieť sushi barov EDO-KIN plní plány: "Poznať ju bude každý milovník sushi a ázijskej kuchyne." Prinášame ti rozhovor o novinkách v sieti EDO-KIN s jej spolumajiteľom Karolom Gálikom, ktorý má na starosti rast a rozvoj firmy.

V zákulisí sa šepká, že vstupujete do sveta takzvaného fast foodu, čo je na tom pravdy?

Je to naozaj tak. Značku EDO-KIN sme 5 rokov budovali na koncepte, ktorý spĺňa úroveň vyššieho štandardu. Hlavný zámer bol poskytnúť klientom komplexný zážitok z návštevy, t.j. zaujímavý dizajn príjemného neformálneho prostredia a jedlo z najkvalitnejších surovín. To je podávané na špeciálnom japonskom porceláne. Takto servírované jedlo je pre zákazníka ozajstným zážitkom. Sústredili sme sa na klientelu, ktorá vyhľadáva pridanú hodnotu v gastronómii a je si za ňu aj ochotná priplatiť. Cieľ sa nám podarilo naplniť a značka si vybudovala dobré meno.

Rozhodli sme sa, že ďalej sa zameriame na dva hlavné aspekty – EDO-KIN bude dostupnejší a rýchlejší! Znamená to ponúkať kvalitné jedlo lacnejšie, obslúžiť zákazníkov rýchlejšie a byť na viditeľných miestach.

Kde plánujete otvoriť tento nový koncept EDO-KIN prevádzky a ako sa bude volať?

Prvé dve prevádzky by sme chceli otvoriť do konca tohto roku a už nie je tajomstvom, že to bude v OC CENTRAL a petržalských SLNEČNICIACH. Zákazník nájde prevádzky pod naším logom EDO-KIN, ktoré sa budú odlišovať viditeľnými prvkami. Novinkou bude self-servis objednávanie a jednoduchšie servírovanie, zachovávajúc našu identita. Budeme sa sústrediť najmä na teplé jedlá.

Cieľom je pokryť strategické miesta a byť dostupní zákazníkom. Netajíme sa tým, že máme veľké vízie do budúcnosti. Vlastná stratégia budovania firmy a perfektný tím ľudí okolo seba, zdieľajúci spoločnú  ideu, je zárukou jej naplnenia. EDO-KIN bude poznať každý milovník sushi a ázijskej kuchyne.

Už vieme čo, už vieme kde… Prezradíte nám, čo si zákazník bude môcť u vás v Bistre objednať a koľko ho to bude stáť?

Samozrejme, sushi, to je základ. Sushi majster bude tradične pripravovať sushi pred očami návštevníkov, avšak ich ponuka nebude tak rozsiahla. Hlavným lákadlom budú veľmi obľúbené RAMENY, BOWL menu, UDON rezance, TEMPURA, ale detaily zatiaľ neprezradíme. Chceme zákazníkov prekvapiť… Bude to výber z toho najlepšieho, čo naše dlhoročné skúsenosti ponúkajú.

Ceny nastavujeme na úrovni 5 až 7 eur za jedlo a sushi o niečo viac, maximálne však 10€.

Čím si chcete získať zákazníka, ak budete mať rovnaké ceny ako konkurenčné fast foodové prevádzky?

Ísť do segmentu bistra alebo fast foodu bola pre nás výzva. Chceme ukázať ľuďom, že aj fast food sa dá robiť kvalitne, poctivo a zároveň bude zákazník obslúžený rýchlo. Vývoj nám trval veľmi dlho od nastavenia systému kuchyne až po celkovú funkčnosť.

Takže odpoveď na vašu otázku je – kvalitou surovín, chuťou hotového jedla, príjemným prostredím a dôveryhodnosťou značky EDO-KIN. Tým, že ľudí nesklameme a budú sa k nám radi vracať. Na tom sa snažíme stavať.

Ďakujem za rozhovor! Už teraz sa teším na návštevu Bistra EDO-KIN.

Článok vznikol v spolupráci s EDO-KIN. 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá