Ako zorganizovať úspešné podujatie?

13051637_1059409264118249_8642788866080985528_n
Popis udalosti

Čo to vôbec event management je?

Vytvoriť úspešné podujatie nie je len o jeho organizácii, ale spája sa so stratégiou, cieľmi, logistickým zabezpečením aj komunikáciou či marketingom. Nauč sa, na čo všetko treba myslieť, ak si chceš zorganizovať event. Načo budeš myslieť, ak sa chceš stať event managerom.

Čo netreba podceniť, ak chceš, aby bol úspešný, a ako môžeš práve podujatia využiť na ďalšie svoje plány a aj to, ako oslovovať sponzorov a partnerov pre podujatie.

Na tomto workshope sa naučíš:

prvá časť:

– čo všetko musíš zabezpečiť z hlavných 4 oblastí: komunikácia, logistika, staff, výstupy a naplnenie cieľov
– ako vytvoriť si scénar podujatia
– čo je to f*ckup list a ako ti pomôže

druhá časť:

– ako dostať tvoj event do pozornosti ľudí
– aké údaje vieš z 1 eventu „vytrieskať“ a čo s nimi ďalej

tretia časť:

– čo je to partners manuál
– ako vytvoriť skvelé reporty pre partnerov

To všetko si vyskúšaš sám a uvidíš na case-study reálnych eventov.

Odnesieš si množstvo praktických tipov, ako vymyslieť a zorganizovať svoje vlastné podujatie efektívne, a rady, na čo si dať pozor.

Pre koho je workshop určený:

Pre študentov, neziskové organizácie aj jednotlivcov, ktorí sami plánujú a organizujú rôzne podujatia.

Koľko to stojí a trvá:

Workshop sa uskutoční 30.5. od 17:30 do 20:30 a stojí 15€ / osoba. Kapacita je 10 účastníkov.

Rezervuj si miesto

Kto vedie workshop:

Baška Klimek – spoluzakladateľka Impact HUB Bratislava, ktorá za rok zorganizuje vyše 20 vlastných podujatí a nespočetne veľa pomáha zabezpečiť logisticky v našom priestore.