eyerim otvoril prvú kamennú prevádzku, ktorá stojí za návštevu. V pláne sú aj ďalšie predajne na kľúčových trhoch

  • Značka eyerim otvorila svoju prvú kamennú prevádzku na Blumentálskej 25 v Bratislave
  • Jej spoluzakladateľ Martin Zahuranec tvrdí, že pri aktuálnych výsledkoch uzatvoria rok v zisku s obratom 15 miliónov eur
Na snímke je tím eyerim, eyerim/Startitup
  • Značka eyerim otvorila svoju prvú kamennú prevádzku na Blumentálskej 25 v Bratislave
  • Jej spoluzakladateľ Martin Zahuranec tvrdí, že pri aktuálnych výsledkoch uzatvoria rok v zisku s obratom 15 miliónov eur

Príbeh eyerimu sa začal písať v roku 2014 v Ázii. Práve tu Martin a Yass pracovali pre projekt Lazada – obdobu Alibaby. Keď im prišla na um myšlienka založiť eyerim, ešte pred príchodom na Slovensko a oficiálnym štartom, sa do tímu pridala Andrea Zahurancová a Branislav Ramšák.

Veci ako knihy, elektronika a následne oblečenie sa začali už v 90. rokoch uberať smerom online. Tou poslednom zaseknutou vecou v offline zostali okuliare. Videli tu preto obrovskú perspektívu, nielen z hľadiska biznisu, ale aj v tom, ako ľuďom uľahčiť život a priniesť niečo unikátne. A tak sa aj stalo, rozbehli prvú online očnú optiku, ktorú pozná zrejme každý. 

Teraz sa rozhodli pre ďalší veľký krok, a tým je vstup do offline sveta a to vďaka otvoreniu ich prvej kamennej prevádzky, ktorú nájdeš na Blumentálskej 25 v Bratislave a otvorená je 6 dní v týždni.

Boli sme pri otvorení prvej kamennej prevádzky eyerim. Takto to v nej vyzerá:

Jedna z najmodernejších optík na Slovensku

Už pri vstupe sme si všimli, že ide o celkom inú optiku, než na aké je väčšina Slovákov zvyknutá. Zaujal nás moderný priestor s čoraz populárnejšími industriálnymi prvkami, zároveň je z celého priestoru cítiť zmysel pre detail.

Upútal nás široký sortiment a našli sme tu aj značky, aké by si v iných optikách hľadal len márne. Čaká tu na teba viac ako 200 modelov slnečných a vyše 400 modelov dioptrických okuliarov od 50 svetových značiek. 

Nechýba jasné označenie okuliarov, ktoré aktuálne patria medzi tie najviac trendy. Niektoré modely sú dokonca označené menami influencerov, ktorí ich aktuálne nosia, a samozrejme, nájdeš tu aj steny s kolekciami okuliarov OiO a Kohe by eyerim.

zdroj: Startitup/Kevin Horňáček

Posúva hranice zákazníckeho servisu

K dispozícii je aj profesionálne meranie zraku. Termín si rezervuješ online priamo tu a pri návšteve optiky sa ti bude venovať vyštudovaná optometristka, ktorá ti profesionálne zmeria zrak a poradí pri výbere tých pravých okuliarov.

Prísť si sem môžeš vybrať aj dioptrické rámy, ktoré ti doplnia špičkovými sklami od spoločnosti EssilorLuxottica. Tie si vieš nechať vylepšiť napríklad filtrom proti modrému svetlu, samozafarbovacími či dioptrickými slnečnými sklami.

Svetlá budúcnosť

Pre rok 2023 má eyerim jasne nastavené ciele. Tým hlavným je obratovo rásť. Tím značky predpokladá, že tento rok sa ich tržby budú pohybovať na úrovni 14 až 15 miliónov eur.

„Primárnym cieľom je nechať, aby náš reseller biznis so značkovými okuliarmi bol zastabilizovaný, išiel na autopilota, rástol si sám. Všetky strategické, marketingové a IT rozhodnutia sa priorizujú smerom k tomu, aby sme rástli ako online optika, aby sa predávala naša vlastná značka, naše šošovky,“ vysvetľuje Martin Zahuranec. Cieľom je taktiež byť profitabilný.

Ako vysvetľuje spoluzakladateľka firmy Yassaman Omidbakhsh, tím eyerim je odhodlaný posúvať hranice inovácií v ich odvetví, pričom neustále implementujú nové nápady a prístupy, ktoré reflektujú na vyvíjajúce sa potreby ich zákazníkov.

„Vďaka viac ako 7 ročným skúsenostiam sme až do hĺbky pochopili zložitosti a nuansy tohto podnikania. Náš tím profesionálnych očných optikov sa zaviazal prinášať našim zákazníkom transparentnosť a jednoduchosť prostredníctvom ponuky našich produktov. Veríme, že každý by mal mať prístup ku kvalitným a módnym okuliarom, a preto ponúkame široký výber rámov a šošoviek za dostupné ceny,“ hovorí Yassaman.

„Napríklad naša kolekcia privátnych značiek eyerim predstavuje vysokokvalitné rámy s cenovo dostupnými šošovkami už od 14,90 eur. S naším záväzkom k cenovej dostupnosti a kvalite dúfame, že nastavíme nový štandard pre toto odvetvie, a zároveň zabezpečíme, že naši zákazníci budú mať vždy prístup k najnovším a najlepším okuliarom.“

zdroj: Startitup/Kevin Horňáček

„Po úspešnom otvorení prvej kamennej predajne v Bratislave sme si potvrdili, že priniesť zákazníkom ‚omnichannel’ zážitok bolo správne rozhodnutie a v tomto duchu plánujeme otvárať ďalšie predajne v našich kľúčových trhoch už tento rok. Cieľom je čo najviac sa priblížiť našim zákazníkom, priniesť im to najlepšie z oboch svetov a umožniť im dostať sa k dostupným a rýchlym riešeniam ich problémov so zrakom,“ dodáva COO v eyerim Adam Borňák.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá