Facebook predstavil svoje nové logo, chce sa odlíšiť od aplikácie

  • Facebook predstavil svoje nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od svojich ostatných firiem
TASR
  • Facebook predstavil svoje nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od svojich ostatných firiem

Americká spoločnosť Facebook dnes predstavila nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od rovnomennej aplikácie a dať najavo, ktoré produkty jej patria. Novú značku chce firma začať používať u všetkých svojich produktov a v marketingových materiáloch.

„Táto zmena značky je spôsob, ako lepšie vysvetliť našu vlastnícku štruktúru ľuďom a podnikom, ktorí využívajú naše služby k prepojeniu, zdieľanie, budovanie komunity a rozširovanie svojich priaznivcov,“ uviedla firma vo vyhlásení. Facebook začal pred 15 rokmi ako sociálna sieť.

When I started Facebook 15 years ago, I had no idea it would eventually include Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace and more. Many people don't know we build these products or that our teams often work together. But we believe people should, because it's important for people to know who's behind the products they use.Today we're introducing a new company logo to be clearer about the apps and technologies that come from Facebook. Here's what it'll look like when you start seeing it across our products.

Gepostet von Mark Zuckerberg am Montag, 4. November 2019

Sociálna sieť Facebook si ponechá svoju vlastnú registrovanú značku. Nové označenie používa tradičnú typografiu a veľké písmená. To má vytvoriť vizuálne rozlíšenie medzi firmou a rovnomennou aplikáciou.

„Ľudia by mali vedieť, ktorá spoločnosť vyrába produkty, ktoré sami používajú,“ uviedla spoločnosť Facebook.

Upozornila, že medzi jej hlavné služby patrí aplikácie Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tieto aplikácie a technológie roky zdieľajú infraštruktúru a ich tímy často spolupracujú.

zdroj: Facebook

V júni začala firma k svojim aplikáciám pridávať vyjadrenie „from Facebook“. V najbližších týždňoch chce začať používať novú značku u svojich produktov a v marketingových materiáloch, vrátane nových firemných internetových stránok.

Zdroj: ČTK

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá