PRIESKUM: Slováci prezradili, koľko z nich by si naozaj nechalo pichnúť Sputnik V
Zabudni na Chorvátsko, na dovolenku existujú aj lepšie krajiny. Sú bezpečné, lacné a neokukané a mal by si ich spoznať
Profesor Krčméry pripomína: Po očkovaní by sme nemali byť „pod obraz Boží“. Zvlášť to platí pri Sputniku
Facebook predstavil svoje nové logo, chce sa odlíšiť od aplikácie
- Facebook predstavil svoje nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od svojich ostatných firiem
- Facebook predstavil svoje nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od svojich ostatných firiem
Americká spoločnosť Facebook dnes predstavila nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od rovnomennej aplikácie a dať najavo, ktoré produkty jej patria. Novú značku chce firma začať používať u všetkých svojich produktov a v marketingových materiáloch.
„Táto zmena značky je spôsob, ako lepšie vysvetliť našu vlastnícku štruktúru ľuďom a podnikom, ktorí využívajú naše služby k prepojeniu, zdieľanie, budovanie komunity a rozširovanie svojich priaznivcov,“ uviedla firma vo vyhlásení. Facebook začal pred 15 rokmi ako sociálna sieť.
Sociálna sieť Facebook si ponechá svoju vlastnú registrovanú značku. Nové označenie používa tradičnú typografiu a veľké písmená. To má vytvoriť vizuálne rozlíšenie medzi firmou a rovnomennou aplikáciou.
„Ľudia by mali vedieť, ktorá spoločnosť vyrába produkty, ktoré sami používajú,“ uviedla spoločnosť Facebook.
Upozornila, že medzi jej hlavné služby patrí aplikácie Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tieto aplikácie a technológie roky zdieľajú infraštruktúru a ich tímy často spolupracujú.
V júni začala firma k svojim aplikáciám pridávať vyjadrenie „from Facebook“. V najbližších týždňoch chce začať používať novú značku u svojich produktov a v marketingových materiáloch, vrátane nových firemných internetových stránok.
Zdroj: ČTK