Food truck s tradičným slovenským jedlom za pár eur pobláznil ľudí: Závisť na Slovensku je silná

  • Moderný street food postavili na tradičnej kuchyni
  • Tú však vylepšili spôsobom, ktorý oceňuje mnoho ich skalných zákazníkov
PiroHi
  • Moderný street food postavili na tradičnej kuchyni
  • Tú však vylepšili spôsobom, ktorý oceňuje mnoho ich skalných zákazníkov

Ak patríš medzi milovníkov tradičnej slovenskej kuchyne, možno si už počul o gastroznačke s názvom PiroHi. Jej zakladateľmi sú šéfkuchár Tomáš Tejbus a Juraj Puzder, ktorí na Slovensku predstavili Folks food truck.

V začiatkoch spoločne hľadali jedlo, ktoré pozná snáď každý, je jednoduché na prípravu vo food trucku, ale aj v kamennej prevádzke a pri ktorom je možné vymýšľať veľké množstvo variácií. A tak predstavili PiroHi, značku, ktorú tento rok prevzal Jozef Bogár s rodinou, ktorý od Tomáša a Juraja zakúpil food truck a franšízu.

„Značka PiroHi má takmer tri roky, ja sa podieľam na jej rozvoji už viac 1,5 roka,“ prezradil nám Jozef.

„V gastre som úplný nováčik, avšak konceptu PiroHi som úplne prepadol po prvom ochutnaní. Naďalej sa venujeme aj predošlému projektu v oblasti ubytovania/hotelierstva. Vlastníme malé ubytovacie zariadenie, ktoré stále prevádzkujeme.“

Keďže tvorcovia značku PiroHi postupne vyvinuli zo značky Folks, investícia nebola až taká vysoká. Hýbali sa niekde okolo 8 000 eur. Následné investície prišli s ďalšími prevádzkami, ktoré čerpali prioritne z úverov. „Naše investície začali kúpou food trucku a neskôr odkúpením tejto značky,“ hovorí Jozef.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa piroHi! (@_pirohi_)

Zároveň vysvetľuje, že dnes má v rukách firmu, ktorá hrdo ponúka tradičné slovenské pirohy a knedličky zo zemiakového cesta. Netypické sú nielen ich vyprážaním, ale aj dochutením nie úplne tradičným spôsobom. „Treba prísť ochutnať. Zákazníkom vtipne hovoríme, že sú pripravované za mesačného svitu a lepené na panenských stehnách.“

Peniaze na rozbeh projektu čerpali z úverov. Nebáli sa, že o investované peniaze prídu, pretože značke veria podľa ich slov na 100 %. „Ako druhí majitelia značky očakávame návrat investície približne do dvoch rokov.“

„Vieme, že je len otázkou času, kedy si zákazníci nájdu cestu rovnako k pirohom a knedličkám, ako to je s pizzou či kebabom.“

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá