GymBeam spustil veľký výpredaj, hneď prvý deň prekonali tržby rekordnú sumu
- Slovenský GymBeam dokázal za jedeň deň svojho výpredaju zarobiť rekordnú sumu
- Spoločnosť má vysoké ambície a jasnú víziu, ktorá presahuje hranice Slovenska
- V súčasnosti sa jedná o jedného z najväčších hráčov vo svojom segmente v strednej a východnej Európe
- Slovenský GymBeam dokázal za jedeň deň svojho výpredaju zarobiť rekordnú sumu
- Spoločnosť má vysoké ambície a jasnú víziu, ktorá presahuje hranice Slovenska
- V súčasnosti sa jedná o jedného z najväčších hráčov vo svojom segmente v strednej a východnej Európe
Úspešná slovenská spoločnosť GymBeam spustila vo štvrtok (21.11) veľký výpredaj. Ide o súčsť kampane Black Friday, ktorá bude trvať 11 dní. Za jeden deň sa spoločnosti podarilo zarobiť viac ako 344-tisíc eur.
„Iba včera sme začali pre-black friday výpredaj, ktorý bude trvať 11 dní. Včera bol hneď 4-násobok bežného dňa,“ hovorí pre Stratitup CEO spoločnosti Dalibor Cicman.
Zaujímavosťou je, že na český trh smerovalo viac produktov ako na náš domáci. Na svojom webe a sociálnych sieťach spoločnost spustila kampaň, kde znížila ceny o 70 percent.
Jasná vízia a ambície
GymBeam je momentálne jeden z najväčších hráčov v strednej Európe v predaji výživových doplnkov a ide o rýdzo slovenskú firma, ktorá má za sebou úspešný príbeh.
V roku 2014 ju založil Dalibor Cicman a dnes má firma ambíciu byť lídrom v strednej a východnej Európe. Svoje produkty dodáva do 7 krajín. Firma sídli v Košiciach, odkiaľ má ideálnu polohu pre dodávanie svojich produktov.
Do roku 2024 má firma ambíciu prekonať tržby v hodnote 100-miliónov eur a pokryť viac ako 160-miliónov ľudí v strednej a východnej Európe.
Od roku 2012 spoločnosti narastajú tržby a za minulý rok hospodárila firma s viac ako 13,5 milióna eur.