Hajduček z Footshopu: Dosiahli sme tržby presahujúce 41 miliónov eur, chceme spustiť výrobu prémiového oblečenia

  • Celá sféra elektronického obchodu prešla v roku 2022 turbulentným rokom
  • Napriek tomu Footshop a s ním spojený e-shop Queens úspešne ukončili ďalšie finančné obdobie
Peter Hajduček, majiteľ a CEO Footshop
Peter Hajduček, majiteľ a CEO Footshop, Footshop
  • Celá sféra elektronického obchodu prešla v roku 2022 turbulentným rokom
  • Napriek tomu Footshop a s ním spojený e-shop Queens úspešne ukončili ďalšie finančné obdobie

Prémiový predajca streetového oblečenia a tenisiek Footshop spolu so spoločnosťou Queens úspešne ukončili ďalší finančný rok s obratom viac ako 41,8 milióna eur, prevádzkovým ziskom v kladných číslach a 455-tisíc objednávkami len pre Footshop. V tomto roku sa chcú obe značky zamerať na zvýšenie zisku alebo otvorenie nových kamenných predajní.

„Hoci bol rok 2022 rokom zložitých geopolitických a makroekonomických udalostí, budem naň spomínať ako na veľký rok v histórii Footshopu a Queensu. Náš tím sa posilnil a vďaka tomu sme zlepšili mnohé interné procesy v spoločnosti a celkovo sme dosiahli výrazný pokrok k lepšiemu,“ hovorí Peter Hajduček, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Footshop. 

„Koncom roka sme potom oslávili jedenásť rokov na trhu špeciálnym projektom, v rámci ktorého maliar Martin Lukáč zakomponoval naše logo do jedenástich unikátnych obrazov, ktoré sme vystavili na týždeň v centre Prahy v galérii Mánes, kde na vernisáž prišlo viac ako 500 návštevníkov. Všetky tieto momenty uplynulého roka, podporené skvelými výsledkami posledného štvrťroka, nás všetkých motivujú k tomu, aby sme pokračovali v našej dobrej práci.“

Rok 2022 vo Footshope v číslach:

  • Footshop a Queens dosiahli obrat viac ako 41 miliónov eur,
  • 455-tisíc objednávok,
  • 261-tisíc predaných párov tenisiek,
  • e-shop Footshop navštívilo celkovo 30 miliónov používateľov,
  • prekročenie hranice 1,5 milióna sledovateľov na sociálnych sieťach,
  • 615-tisíc zákazníkov navštívilo kamenné predajne v Prahe, Bukurešti a Budapešti.

Plán na rok 2023

V roku 2023 plánuje Footshop zvýšiť predaj v e-shope minimálne o 10 % a v prípade Queensu o 35 %. Cieľom je podľa Hajdučka naďalej zvyšovať ziskovosť oboch predajní. Spoločnosť Queens tiež plánuje otvoriť nové kamenné predajne v Prahe, zatiaľ čo Footshop má záujem otvoriť kamenné predajne v Poľsku a na Slovensku.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroj: Footshop

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá