Hollywoodska superstar Milla Jovovich je novou tvárou značky Johnnie Walker

Johnnie Walker, svetová jednotka medzi škótskymi whisky, privítala progresívnu ženskú ambasádorku, ktorá sa pridala k hnutiu „The Walkers“ — Chodcov.

Milla Jovovich je už druhou celebritou, ktorá sa pripojila k reklame „The Walkers“, ktorá úspešne odštartovala začiatkom tohto roka s Adrienom Brodym.

Vo videu k novej kapitole kampane „The WALKERS“, ktoré režíroval Paul W. S. Anderson, sa spája dynamická a živá postava Milly Jovovich so štýlovou a exkluzívnou energiou značky. Johnnie Walker Black je ústredným bodom celého jej zážitku, a to z filozofického aj fyzického hľadiska. Štylizovaný filmový zážitok inšpirovaný Milliným osobným príbehom je dynamickou a neustále sa vyvíjajúcou cestou v jedinom plynulom pohybe kamery.

Kampaň je inšpirovaná húževnatosťou a silou ľudí z východnej Európy, ktorí si nič nepotrebujú dokazovať a ktorí napre- dujú aj napriek historickým prekážkam. Spolu s ďalšími lokálnymi aktiváciami a zážitkami sa Milla a Johnnie Walker snažia inšpirovať ľudí k tomu, aby kráčali ďalej, sebavedome budovali vzťahy a šírili pozitivitu, odvahu a nadšenie. „Sme svedkami nevídaných zmien vo svete,“ hovorí Milla Jovovich. „V dobe, v ktorej žijeme, sú pozitívny prístup, odolnosť a odvaha pokračovať v ceste kľúčové. Aj ja narážam na výzvy, ale rovnako ako Johnnie radšej kráčam. Uvedomujem si, že ak neprestávam napredovať, pridávajú sa ku mne ľudia s rovnakou energiu a spolu sme silnejší.“

Rovnako ako príbeh Johnnieho Walkera, ani Millin príbeh nikdy nebol o držaní sa očakávanej cesty, ale o neustálom posúvaní hraníc a napredovaní. Milla je hollywoodska herečka s východoeurópskymi koreňmi, matka troch detí, super- modelka, módna návrhárka, speváčka a verejne činná osoba – inšpiruje Chodca v každom z nás. Nikdy sa nevzdáva a s vášňou bojuje proti zlu, vo všetkých svojich aktivitách pracuje pre dobro.

„Johnnie Walker nikdy nebol o nasledovaní očakávanej cesty. Zakladateľ značky Johnnie Walker odmietal viesť svoj život „podľa pravidiel“. Vedel, že tie najväčšie príbehy nie sú priamočiare. Pokrok nastáva vtedy, keď sa vydáte nečakanými odbočkami, keď ste ochotní ignorovať limity a riskovať všetko, keď kráčate k vlastným neohrozeným hraniciam. V reklame s Millou Jovovich sa príbeh napája na nový vzrušujúci a inšpiratívny smer kampane „Less Talking, Keep Walking“, hovorí DoraAnna Fejes, Senior Brand Manager Whisky, Diageo Eastern Europe.

Johnnie Walker je svetovo najpredávanejšou značkou škótskej whisky (IWSR, 2019), ktorú si vychutnávajú ľudia vo viac ako 180 krajinách sveta. Od jej založenia Johnom Walkerom pred 200 rokmi si zakladala predovšetkým na chuti a kvalite.

Dnešný sortiment oceňovaných whisky Johnnie Walker zahŕňa Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years a Blue Label.

Spolu sa ročne predá viac ako 19 miliónov debničiek (IWSR, 2018), čo zo značky Johnnie Walker robí najobľúbenejšiu značku škót- skej whisky na svete.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie