HOPIN oslavuje tri roky. S akými kurióznymi situáciami sa jeho taxikári stretli?

  • Taxi aplikácia HOPIN je na slovenskom trhu už tri roky. Ako prvá umožnila zákazníkom objednať si taxi cez aplikáciu v smartfóne. Za nápadom stoja dvaja petržalčania - Martin Baran a Martin Winkler,  ktorí začínali doslova z garáže. Dnes má taxi aplikácia už viac ak 350 tisíc stiahnutí a poznajú ho nielen na Slovensku, ale aj v Čechách, na Ukrajine či v Slovinsku.
collagesxwx
HOPIN/communities.dmcihomes.com
  • Taxi aplikácia HOPIN je na slovenskom trhu už tri roky. Ako prvá umožnila zákazníkom objednať si taxi cez aplikáciu v smartfóne. Za nápadom stoja dvaja petržalčania - Martin Baran a Martin Winkler,  ktorí začínali doslova z garáže. Dnes má taxi aplikácia už viac ak 350 tisíc stiahnutí a poznajú ho nielen na Slovensku, ale aj v Čechách, na Ukrajine či v Slovinsku.

Tri roky nie je až taká dlhá doba. HOPINu sa však podarilo za tento čas nielen zmeniť trh taxi služieb na Slovensku, ale aj urobiť niekoľko rekordov. „Pred tromi rokmi bol trh taxi služieb založený len na telefonickom objednaní služby priamo cez dispečing. My sme sa to rozhodli zmeniť. Prišli sme s aplikáciou, ktorá v tom čase na Slovensku nemala obdobu ani konkurenciu,“  povedal jeden zo zakladateľov Martin Baran.

Foto: HOPIN

Dnes dokončili zákazníci už takmer 2,2 milióna objednávok a odviezli sa viac ako 11 miliónov kilometrov. Rekordman v dĺžke jazdy je zákazník, ktorý sa dal odviesť  až 167 kilometrov. Zákazníci „prežili“ v taxíkoch spolu viac ako 266-tisíc hodín, čo je v prepočte 30 rokov. Mnohí zákazníci siahajú po HOPINe aj viackrát denne –  najaktívnejší zákazník si sa denne odvezie až 5 krát.

Vodiči HOPINu si užijú aj zábudlivých zákazníkov. Tí neraz nechali v ich taxíkoch naozaj kuriózne veci. V zozname strát a nálezov nájdeme barlu, dôverný denníček, nákup zo supermarketu, fľaše burčiaku, zjedenú bonboniéru, klaunovskú parochňu, jednu tenisku, krabičku so snubným prsteňom aj spiaceho kamoša, ktorý upadol do hlbokého spánku.

Foto: HOPIN

Azda najväčší zážitok pre vodiča HOPINu bola “nevesta na úteku”, ktorá na taxíku ušla z vlastnej svadby. Vodiči taxislužby sú neraz aj bútľavou vŕbou a vypočujú si od zákazníkov takmer všetko. Sťažnosti na aktuálnu politickú situáciu v krajine, frfľanie na prehratý športový zápas, až po zápchy a kolóny v našom hlavnom meste.

HOPIN prišiel pred tromi rokmi s aplikáciou, ktorá umožnila Slovákom objednať si taxík bez telefonovania. Zaviedol možnosť ohodnotiť vodiča či platiť prostredníctvom platobnej karty. Priemerné hodnotenie vodičov sa od roku 2014 kontinuálne zvyšovalo a dnes dosahuje hodnotu 4,93 z maximálnych 5 bodov.

Foto: HOPIN

Zmenila aj kultúra cestovania. Slušné správanie, čistota interiéru či spoľahlivosť, dostali zelenú. Svoje služby rozšíril HOPIN v minulom roku aj do Česka, Slovinska a na Ukrajinu. Služby rozšíril o firemné jazdy, ktoré zákazníci využívajú pri presune na pracovné stretnutia, a všetci vodiči tejto taxislužby musia mať taxikársku koncesiu.

V oblasti spoločenskej zodpovednosti je HOPIN aktívny najmä v oblasti Bratislavy, kde spustil projekt Krajšie s Hopinom. Ten je určený na systematickú pomoc a podporu skrášľovania verených priestranstiev nášho hlavného mesta. Aktívne sa zapája aj ako partner celonárodnej zbierky Deň narcisov, ktorú organizuje Liga proti rakovine.

HOPINu k jeho narodeninám prajeme veľa ďalších najazdených kilometrov a spokojných zákazníkov. :)

Foto: HOPIN

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech