Ich burgre sa za 7 rokov pôsobenia stali v Bratislave kultom. Dosiahli tržby presahujúce milión eur

  • Roxor oslavuje 7. výročie od vzniku
  • Hviezda miestnej street foood scény, za ktorou stoja Michal Ščevlík a Tomáš Môcik, prosperuje
  • Ich tržby aj napriek náročnej dobe presahujú milión eur
rx
Roxor Burger
  • Roxor oslavuje 7. výročie od vzniku
  • Hviezda miestnej street foood scény, za ktorou stoja Michal Ščevlík a Tomáš Môcik, prosperuje
  • Ich tržby aj napriek náročnej dobe presahujú milión eur

Roxor je podľa slov jeho zakladateľov jednoduchý koncept reštaurácie s hamburgermi a pivom z malých pivovarov. Nosnou filozofiou je dávať zákazníkom maximálnu chuť a čerstvosť.

„Krok či dva navyše nám stoja za námahu. Mäso máme priamo z farmy, sami si ho dočisťujeme a melieme niekoľkokrát denne priamo na prevádzke. Hranolky sú zo zemiakov, ktoré denne čistíme, ručne krájame a 2-krát vysmážame. Omáčky vyrábame ručne, metličkou, tiež u nás v kuchyni,“ objasňuje tím bistra.

Prvýkrát otvorili dvere pre zákazníkov na jeseň 2015. Majiteľ a šéfkuchár Michal Ščevlík, pôvodne IT špecialista, držal v hlave tento nápad 4 roky.

Mišo otvoril Roxor s úmyslom pozdvihnúť bratislavskú gastro scénu. Hnala ho predovšetkým ostrá vášeň k jedlu a vareniu. Mnohokrát potvrdený pocit, že to dokáže robiť lepšie, ho dostatočne motivoval pustiť sa do tohto biznisu naplno.

Rast krok po kroku

„Začínali sme v úzkom premotivovanom tíme s naivnými predstavami. Predstavy sa po pár mesiacoch prestali zdať naivné a po pár ďalších mesiacoch ich realita doslova preskočila. Po necelom roku si naša vedúca čašníčka splnila sen, otvorila pekáreň a stala sa našou dvornou pekárkou.“

Tím Roxoru sa postupne rozrastal a už po roku a pol pôsobenia na trhu dokázal naplniť kapacity ich priestoru a pravidelne vypredávať.

Po zvážení ďalšej stratégie rozvoja firmy sa rozhodli hľadať väčší priestor. Úspešne ho našli a pustili sa do hĺbkovej rekonštrukcie.

Začínali „od podlahy“, potrebovali nové elektrické, vodovodné aj odpadové rozvody, nové priečky aj podlahu. „Priestor sme si navrhli tak, aby sa nám pracovalo ideálne a aby sme zvládli hlad našich zákazníkov. Po necelom roku prerábania sa nám podarilo presťahovať sa na Šancovú 19.“

V TOP 5

Recenzie a na TripAdvisor ich aktuálne posúvajú medzi 5 najlepších reštaurácií v Bratislave. „Hodnotenia na Facebooku, Zomate, Google a Foursquare od našich zákazníkov nás neskutočne tešia a brutálne motivujú makať viac ako doteraz. Uvedomujeme si, že tieto príjemné veci nie sú samozrejmosť.“

„Miestami je radosť zatieňovaná obrovskou zodpovednosťou, aby sme nesklamali našich zákazníkov. Zatiaľ sa nám to darí a rozhodne nemienime poľavovať v našich nastavených latkách.“

Vypredať nebol problém

Veľa zo zákazníkov Roxoru však mohlo zažiť aj to, že večer prišli do podniku a na dverách bola vyvesená tabuľka s nápisom: „Ospravedlňujeme sa, na dnes máme vypredané.“

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroje: Finstat.sk, Wolt.sk, roxorburger.sk, TripAdvisor

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá