Ich logo pozná každý, no čo vlastne robia? Príbeh firmy, ktorá sponzoruje MS v hokeji od nepamäti

  • Mnohí si logo AJ Produkty spájajú práve s Majstrovstvami sveta v ľadovom hokeji, ktoré firma sponzoruje už veľa rokov
  • V B2B segmente je firma známa skôr svojimi produktmi do kancelárií či skladov
  • Okrem štandardného vybavenia ponúka aj moderné produkty podporujúce zdravý spôsob práce v kancelárii
aj pordukty ilustrak
  • Mnohí si logo AJ Produkty spájajú práve s Majstrovstvami sveta v ľadovom hokeji, ktoré firma sponzoruje už veľa rokov
  • V B2B segmente je firma známa skôr svojimi produktmi do kancelárií či skladov
  • Okrem štandardného vybavenia ponúka aj moderné produkty podporujúce zdravý spôsob práce v kancelárii

Hokejové majstrovstvá sveta sa dajú nazvať takým slovenským Super Bowlom, teda aj jednou z najväčších televíznych udalostí s veľkým potenciálom pre predaj reklamného priestoru.

Takmer žiadna spoločnosť však nedostáva priestor každý rok, až na AJ Produkty – firmu s dlhou históriou, ktorá na trhu zostáva vďaka tomu, že sa nebojí implementovať inovácie. 

Stála súčasť dresu rozhodcov

Široká a naozaj početná cieľovka pred televíznymi obrazovkami je skvelou príležitosťou na ukázanie sa. Aj preto sú sponzorské odkazy pri prestávkach počas zápasov, ale aj reklama na samotnom štadióne veľmi žiadaným priestorom pre tie najväčšie značky.

Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sledovalo v roku 2019 naraz viac ako 1,4 milióna divákov. Tohtoročné majstrovstvá skončili so sledovanosťou okolo milióna, čo je tiež slušné číslo.

zdroj: AJ Produkty – Tradičné dresy hokejových rozhodcov s logom AJ Produkty.

Kým sa ale väčšina sponzorov strieda, jedna ikonická značka sprevádza Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji už niekoľko desaťročí. Bez loga AJ Produkty by rozhodcovský dres nebol ten pravý.

Firma cíti určitú spojitosť medzi posolstvom jej značky a svetom športu, keďže aj jej produkty sú skôr pre aktívnu kanceláriu: „Sponzormi majstrovstiev sveta sme už niekoľko desaťročí. Na jednej strane je to marketingová prezentácia, ale na druhej strane naša spoločnosť už dlhodobo sponzoruje športovcov celkovo,“ hovorí zástupca spoločnosti AJ Produkty Ľubomír Lazárik. 

Dlhá história neznamená hneď aj úspech

Známe logo dokáže značke pomôcť, zďaleka to však nie je všetko, čo potrebuje. Dobré meno a stálu klientelu si spoločnosť dokáže udržať vďaka kvalitným produktom, s ktorými sú zákazníci spokojní.

Práve o to sa snaží aj firma AJ Produkty, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 45 rokov. Ich sortiment je dostupný cez tradičné offline aj online kanály: „Naše predaje delíme do troch typov – máme katalógový predaj, potom máme internetový predaj, ktorý nám každoročne rastie. Tretí typ predaja je pomocou obchodných zástupcov,“ vysvetľuje Lazárik.

Dôležitým bodom na získanie klientov je aj šírka sortimentu, ktorá je pri kancelárskych a skladových priestoroch kľúčová. Vďaka nemu sa interní architekti vedia trafiť do štýlu, ktorí firemní klienti potrebujú a prísť s efektívnymi riešeniami zariadenia celých priestorov. „Klientom vieme ponúknuť dobré riešenie v podobe výberu materiálov a vizualizácií,“ hovorí Lazárik.

zdroj: AJ Produkty – Firma zabezpečí vybavenie do kancelárie, skladu či dielne.

Týmto spôsobom navyše šetria čas a peniaze klienta, keďže celý priestor vie zariadiť jedna firma. Výhodu potvrdzuje aj Lazárik: „Investor teda nemusí komunikovať s viacerými dodávateľmi, stačíme mu my.“

Kľúčom k dlhodobému pôsobeniu na trhu je sledovanie trendov

Klasické kancelárie so sedením prispôsobeným na 8 hodín práce sa menia. Firma, ktorá chce prežiť popri konkurencii, musí neustále inovovať a hľadať moderné riešenia pre svojich zákazníkov. Takou spoločnosťou je aj AJ Produkty, ktorá do ponuky už dávno zaradila prvky aktívnej kancelárie.

Výhodou je, že firma má vlastných dizajnérov, konštruktérov aj výrobný závod v Trnave, kde nové produkty vznikajú a následne sú distribuované do celého sveta. Tak sa proces od návrhu až po pridanie produktu do ponuky značne zjednodušuje a urýchľuje.

Moderné trendy si vyžadujú aj rôzne prístupy k zariaďovaniu – kým niektorí zákazníci stále preferujú tradičnejšie prvky, iní vítajú farebné dizajnové doplnky. Hlavné je vytvoriť efektívne pracovné prostredie.

Hitom súčasnosti je aktívna kancelária, ktorá nabáda zamestnancov k pohybu už počas pracovnej doby. „Už niekoľko rokov sa zameriavame na výškovo nastaviteľné stoly a aktívne sedenie. Je to preto, aby sa predišlo bolestiam chrbta a ochabnutiu svalov pri práci,“ vysvetľuje Lazárik.

Dôvodom vývoja aktívnych kancelárií je fakt, že cvičenie po práci k predchádzaniu zdravotných problémom spojených s nepretržitým sedením nestačí. Aby si zachoval svoje zdravie, človek by sa mal hýbať stále.

Firma AJ Produkty je priekopníkom moderných prvkov v kanceláriách – ich prvý výškovo nastaviteľný stôl sa dostal do ponuky už pred 20 rokmi a postupne sa k nemu pridalo aj aktívne sedenie.

zdroj: AJ Produkty – balančné sedenie na loptách a pružná podložka na prácu v stoji.

„Človek by mal polohu vystriedať niekoľkokrát denne – ráno by mal skôr stáť, potom chvíľu sedieť a po obede znovu stáť,“ radí Lazárik.

Chýbajúca opora u balančných stoličiek núti človeka vystierať sa a meniť polohu, čo prispieva k zdravému pohybu počas dňa. Najnovším prírastkom v ponuke sú bicykel či stacionárny bežecký pás.

zdroj: AJ Produkty – Bežecký pás a bicykel podporujú pohyb v práci.

Na správne zariadenú kanceláriu treba myslieť aj v domácom prostredí. Posledné obdobie prinútilo väčšinu zamestnancov zostať doma a pracovať formou home office.

Ľudia si uvedomili, že na home officoch budú oveľa dlhšie, ako si mysleli, preto sa rozhodli do prostredia domácej kancelárie investovať. Kupujú si napríklad výškovo nastaviteľné stoly, ktoré sú dobré pre deti aj dospelých, lebo ich výška sa dá nastaviť od 64 cm do 129 cm,“ podotýka Lazárik.

Samozrejme, v ponuke okrem aktívnych prvkov zostávajú aj tradičné stoličky s viacerými ergonomickými prvkami. Najlepšie je aktívne a tradičné prvky v kancelárii striedať – napríklad balančné stoličky bez operadiel sú vhodným doplnkom k bežným stoličkám.

zdroj: AJ Produkty – Ergonomické kreslo, výškovo nastaviteľný stôl a paraván pre zdravé pohodlie a súkromie v práci.

AJ Produkty myslí do budúcnosti, preto venuje pozornosť aj ekologickejšej výrobe a prispôsobuje procesy tak, aby boli šetrné k prírode.

„Naša spoločnosť sa z dlhodobého hľadiska venuje problematike životného prostredia – snažíme sa využívať čo najviac obnoviteľných zdrojov napríklad pri vykurovaní našich skladov a výroby a samozrejme, využívame čo najmenej zaťažujúce materiály,“ vysvetľuje Lazárik.

Zdroje: Hokejportal, Stratégie

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech