IKEA žiada tínedžerov, aby prestali prespávať v jej obchodoch

  • Svetom tínedžerov sa v súvislosti s nábytkárskym gigantom IKEA šíri nový trend - skupinka mladých ľudí navštívi predajňu a pred záverečnou sa ukryje, aby tam následne mohli prenocovať.
collage
  • Svetom tínedžerov sa v súvislosti s nábytkárskym gigantom IKEA šíri nový trend - skupinka mladých ľudí navštívi predajňu a pred záverečnou sa ukryje, aby tam následne mohli prenocovať.

Prvý takýto známy prípad sa odohral pred dvoma rokmi, kedy dvaja mladí Belgičania, Florian Van Hecke a Bram Geirnaert, ostali v obchode aj po záverečnej a nevšedné zážitky zo svojho prenocovania v Ikei neskôr zavesili na YouTube. Ich video s názvom „Dvaja blázni v noci v Ikei“ (v origináli Two idiots at night in Ikea) dosiahlo viac ako 2 milióna zhliadnutí a inšpirovalo mnoho ďalších odvážnych tínedžerov prahnúcich po adrenalíne.

Pri poslednom incidente boli chytené dve 14-ročné dievčatá, ktoré sa snažili stráviť noc v IKEA vo švédskom Jönköping.

Hovorca švédskeho reťazca IKEA, Jakob Holmström, po prichytení dievčat uviedol: ,,Vzhľadom na ich nízky vek sme sa tentokrát rozhodli policajný protokol nespísať, ale namiesto toho sme sa snažili celú situáciu vyriešiť s rodičmi dievčat.“ Následne dodal: ,,Veríme, že tento trend je na ústupe. Nevidíme na tom nič vtipné.“

Hovorca pre IKEA Spojené kráľovstvo zasa pre BBC povedal: ,,Uvedomujeme si, že ľudia majú o IKEA záujem, a chcú si vytvoriť zábavné zážitky, avšak bezpečnosť a bezpečnosť našich spolupracovníkov a zákazníkov je našou najvyššou prioritou, a to je dôvod, prečo ľuďom nedovolíme v našich obchodoch prespávať.“

ikea-china-sleep-3_2966417k

zdroj: i.telegraph.co.uk

V roku 2015 sa v Holandsku až ohromných 19 000 ľudí prihlásilo do skupiny na Facebooku, ktorá propagovala hru na schovávačku v pobočke spoločnosti IKEA v Amsterdame. Ich hovorca vtedy pre médiá uviedol: ,,Vo všeobecnosti sme veľmi radi, že naši zákazníci sú hraví, a chcú sa baviť spolu s rodinou a priateľmi, ale bohužiaľ, tento fenomén dosiahol rozmerov, kedy už nevieme zaručiť bezpečnosť našich zákazníkov a zamestnancov.“

Celá táto myšlienka vznikla po tom, ako IKEA povolila hru na schovávačku vo svojom obchode v Belgicku ako súčasť 30. narodenín istého zákazníka. Spoločnosť IKEA však neskôr všetky takéto hry po tom, ako celá situácia nabrala virálne rozmery, striktne zakázala.

zdroj článku: telegraph.co.uk zdroj titulnej fotografie: koláž strikewing.co/i.telegraph.co.uk

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech