Inšpiratívne príbehy a uznávaní spíkri na jednom pódiu

ui42
ui42

Je tomu už rok, čo sa ui42 spolu so Slovenskou sporiteľňou rozhodli, že ich úsilie inšpirovať zástupcov e-shopov a online marketérov nenechajú len tak vyprchať. Po tom, ako pokračovanie obľúbeného projektu MastersGate naštrbila pandémia, vyrukovali s Website Story.

Online eventom so zaujímavými príbehmi úspešných e-shopov, popretkávaným radami a tipmi od uznávaných marketérov. A práve jeho pokračovanie vám už onedlho radi sprostredkujú.

Website Story III. totiž odštartuje už 25.05.2022. 

Osvedčená moderátorská dvojica Vera Wisterová a Martin Krupa z ui42 aj tentokrát v kreslách online štúdia vyspovedajú hostí, ktorí v oblasti e-commerce majú čo povedať

Spomínate si napríklad na pozadie úspešnej kampane Isadore, ktorú minulý rok prišli sprostredkovať Juraj Pobjecký a Peter Velits? Alebo dámske osadenstvo z prvej Website Story, ktoré ponúklo dôkaz o tom, že ženy do e-commerce jednoducho patria. Nuž, a ak ste si vypočuli analýzu a predpovede Mariána Timorackého z Mark BBDO, celkom isto viete, že posolstvá spíkrov z Website Story majú presah do mnohých odvetví. A práve to je jeden z mnohých benefitov online podujatia, ktorého príprava už po tretí raz práve finišuje. Nenechajte si ujsť novinky, trendy a skúsenosti, o ktoré sa s vami účinkujúci otvorene podelia. A čo bude lajtmotív eventu tentokrát?

Posvietime si na umelú inteligenciu, UX aj performance marketing 

Po uplynulých dieloch, ktorými rezonovala najmä situácia súvisiaca s koronakrízou a Black Friday ošiaľom, sa prinesie v poradí tretej Website Story viac zčoraz častejšie skloňovanej umelej inteligencii a oblasti používateľskej skúsenosti – UX.

O možnostiach využitia umelej inteligencie v e-commerce prezradí viac Mária Bieliková, zakladateľka Kempelenovho inštitútu inteligentných technológií, spolu so Samuelom Kimličkom generálnym riaditeľom spoločnosti InStyle.ai.

Našim špeciálnym hosťom až z Írska bude Susie Benson, ktorá pôsobí v spoločnosti Google ako vedúca osobnosť všetkých Fitbit.com stránok v rámci EMEA. Na dôležitosť UX testovania v prospech zvýšenia konverzií sa zameria Radoslav Bujna z Generali.

Okrem toho sa s nami o skúsenosti v online prostredí podelia vybraní e-shoperi, dozviete sa aj ako sa na Zalando dostala prvá slovenská značka NEBBIA. So vzdelávaním v digitálnom marketingu vás bližšie zoznámi Slavomír Terezka, špecialista v oblasti vzdelávacej politiky a strategický konzultant pre IKT sektor.

Ďalší hosť, na ktorého sa môžete tešiť, Števo Eisele a jeho cesta komentovania F1, ktorá ho doviedla aj k spolupráci s cestovnou kanceláriou FutbalTour. Niekoľko zaujímavých čísel a analýz sprostredkujú aj ostrieľaní marketéri a špecialisti, či už z Generali alebo Slovenskej sporiteľne. Viac o hosťoch sa budete môcť postupne dozvedať práve v tieto dni.

Nezabudnite sa zaregistrovať a sledovať nadupanú online marketingovú konferenciu. Už 25.05.2022 v priamom prenose, ktorý si môžete vychutnať úplne zdarma a odkiaľkoľvek.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá