Jeden z najväčších zľavových portálov na trhu hlási prepad tržieb o 75%

  • ZľavaDňa sa snaží svojím sortimentom a aktivitami udržať na trhu. Hlási však prepad tržieb o 75%
  • Firma zmenila aj sortiment a viac sa priblížila k potrebám zákazníkov. Sama však zvažuje rôzne scenáre vývoja firmy
74667862_2634255519967696_5171008111758016512_o
ZľavaDňa
  • ZľavaDňa sa snaží svojím sortimentom a aktivitami udržať na trhu. Hlási však prepad tržieb o 75%
  • Firma zmenila aj sortiment a viac sa priblížila k potrebám zákazníkov. Sama však zvažuje rôzne scenáre vývoja firmy

Zľavový portál ZľavaDňa hlási prepad svojich tržieb o 75%. Pre Startitup to potvrdil CEO spoločnosti Martin Rakovský. Prepad tržieb je spôsobený hlavne epidémiou koronavírusu, ktorý prinútil ľudí zostať doma a nevyužívať služby zľavových portálov.

„V segmentoch cestovania a zážitkov sa predaj od vypuknutia koronakrízy prakticky zastavil. Keďže tvoria väčšinu nášho sortimentu, evidujeme prepad tržieb na úrovni 75%,” hovorí pre Startitup Rakovský. 

V čase koronavírusu sa najviac cez zľavové portály kupujú hlavne ochranné pomôcky ako sú rúška, respirátory alebo rukavice. Nechýbajú dezinfekčné prostriedky alebo výmena pneumatík. 

Zatiaľ sa neprepúšťa, ale v hre sú všetky scenáre

Rakovský ďalej hovorí, že týždeň po prepuknutí koronakrízy spustili iniciatívu #DobreBude, pomocou ktorej pomáhajú slovenským hotelom, reštauráciám a iným poskytovateľom služieb.

Ponuky sa vyznačujú dlhou platnosťou a prevádzky získajú 50% sumy pred využitím kupónu a každým nákupom prispievajú #ktopomozeslovensku.

V ZľaveDňa sa zatiaľ neprepúšťa, aj keď v hre sú takmer všetky scenáre. Firma zatiaľ optimalizuje svoje náklady a urobila dohody so svojimi partnermi. 

„Minimalizovali sme firemné náklady a pristúpili sme na kroky, vďaka ktorým zatiaľ nemusíme pristúpiť na zásadnejšie personálne zmeny. Spolu s partnermi sme predĺžili platnosti kupónov, väčšina zákazníkov tento krok prijala pozitívne a s pochopením,” vysvetľuje Rakovský pre Startitup. 

#DobreBude 🙏 Pomôžte svojej obľúbenej prevádzke a už teraz sa môžete tešiť na nové zážitky 😊Dovolenka v lone prírody,…

Posted by ZlavaDna.sk on Tuesday, April 21, 2020

ZľavaDňa prispôsobila aj svoje služby 

Rakovský ďalej hovorí, že sa chcú maximálne prispôsobiť novej situácii a chytiť sa príležitostí, ktoré trh ponúka. V rámci transformácie firmy počítajú aj so zásadnejšími krokmi a zmenami fungovania, ktoré udržia firmu dlhodobo na trhu.

Zľavové portály sa dnes snažia klientov udržať tým, že im predlžujú platnosť kupónov, ktoré boli zakúpené pred krízou. V ZľaveDňa sa hneď na prvý pohlaď zmenila aj ponuka. Do popredia sa dostali ochranné pomôcky, prezutie pneumatík alebo ročné predplatné hobby titulov. 

Zaujímavosťou je, že ZľavaDňa ponúka aj objednanie jedla so sebou. Firme sa doteraz darilo a jej tržby v roku 2018 presiahli dva milióny EUR. Hospodárske výsledky za rok 2019 ešte nie sú zverejnené. 

Ako sa píše na ich portály, ZľavaDňa je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou v hromadnom nakupovaní na Slovensku. Patrí do rodiny projektov spoločnosti ZľavaDňa s mesačnou návštevnosťou viac ako 1,5 milióna unikátnych návštevníkov. 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech