Kellnerovo impérium už pohltilo majiteľa Markízy. Ako prvé vymenili šéfov

  • Skupina najbohatšieho Čecha 100% ovláda mediálny dom CME
  • CME prevádzkuje 30 televíznych staníc vrátane slovenskej Markízy či Českej Novy
BeFunky-collage – 2020-10-13T161600.983
PPF, CME
  • Skupina najbohatšieho Čecha 100% ovláda mediálny dom CME
  • CME prevádzkuje 30 televíznych staníc vrátane slovenskej Markízy či Českej Novy

Spoločnosť Central European Media, do ktorej patrí aj slovenská televízia Markíza, sa oficiálne stala súčasťou skupiny PPF. Česká skupina dnes oznámila, že akvizícia dcérskymi spoločnosťami PPF je dokončená a dnes skupina plne majetkovo kontroluje aktivity CME v Česku, na Slovensku, Rumunsku, Slovinsku a Bulharsku.

Veľký biznis museli schváliť regulačné úrady v jednotlivých štátoch a aj Európska komisia. PPF je finančný kolos, ktorý ovláda najbohatší Čech, Petr Kellner. PPF má mnoho investičných aktivít v rôznych oblastiach priemyslu či finančníctva.

Schválené! Najbohatší Čech kupuje Markízu. Kto je Petr Kellner

Uvedomujeme si zodpovednosť, ktorú na seba prevzatím CME berieme. Jej pozícia na trhu je veľmi dobrá a preto budeme ďalej pokračovať v budovaní siete navzájom nezávislých televízbych kanáolv v jednotlivých krajinách. Veríme, že sa nám podarí vytvoriť nové obchodné prležitosti prepojením mediálnch a telekomunikačných služieb. CME m početné a verné publikum, my mu budeme aj naďalej prinášať kvalitný a atraktívny obsah,“ uvádza vo vyhlásení pre médiá väčšinový vlastník PPF Petr Kellner.

S novým majiteľom prichádza aj nový riaditeľ. Na pozíciu generálneho riaditeľa CME okamžite nastupuje Didier Stoessel, ktorý bude zodpovedný za český, slovenský, rumunský a slovinský trh. Skúsenosti s riadením má aj v takých zvučných spoločnostiach ako Merill Lynch International či HSBC Investment Bank. V Bulharsku si na riaditeľskú stolišku zasadne Luboš Jetmar.

 

Preberáme výkonnú a kvalitne riadenú firmu s veľkým renomé u divákov. Teším sa na spoluprácu so skvelými ľuďmi v našich televíznych staniciach. Mojou prioritou bude urýchlenie digitálnej transformácie firmy, posilniť tvorbu vlastného obsahu, prinášať divákom zábavu a, samozrejme, zachovať nezávislé a objektívne spravodajstvo,“ povedal Didier Stoessel.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá