Koronakríza evidentne nezasiahla každého. Mileniáli nakupujú kabelky, za niektoré vysolia aj 500-tisíc dolárov

  • Medzi najpredávanejšie patria najmä kabelky Birkin Hermès
  • Bežný smrteľník si ich žiaľ dovoliť nemôže
  • Ich sumy sú astronomické
Ilustračný obrázok
instagram/hermes.reetzy,instagram/luxe_of_love8411
  • Medzi najpredávanejšie patria najmä kabelky Birkin Hermès
  • Bežný smrteľník si ich žiaľ dovoliť nemôže
  • Ich sumy sú astronomické

Prednedávnom sme písali o tom, že mileniáli sa rozhodli vo veľkom investovať do drahých kabeliek. Podľa aktuálnych informácii to vyzerá tak, že svoje rozhodnutie neoľutujú. CNN zverejnilo správu, že záujem o kabelky Hermès Birkin je tak veľký, že ho neotupila ani globálna pandémia.

Mladí investujú do kabeliek, tie potom predávajú. Cena najdrahšej presiahla v aukcii hodnotu 3 rodinných domov

Zmena nákupného správania

Aukčný dom Christie’s hovorí, že jednou z jej dvoch najpredávanejších kabeliek v histórii je tá s názvom Birkin. Je vyrobená z krokodílej kože a jej cena sa vyšplhala na takmer 390 000 dolárov. Druhou bola kabelka Kelly od Hermès, ktorá sa predala za takmer 450 000 dolárov.

Kabelky Birkin, ktorých maloobchodná suma sa pohybuje od 9 000 dolárov do viac ako 500 000 dolárov, vyrába francúzska spoločnosť Hermès. Značka však ročne vyrobí len obmedzené množstvo a preto je veľmi ťažké získať kabelku priamo od výrobcu.

To, že záujem o tak originálne kúsky je obrovský, teda nie je ničím prekvapivým. Záhadným však ostáva fakt, že dopyt po týchto luxusných predmetoch sa nespomalil ani počas pandémie. Zatiaľ čo sa nielen americká, ale aj svetová ekonomika zmietala v problémoch, najbohatších ľudí sveta sa podobné útrapy výrazne nedotkli.

Ako uvádza CNN, zmenili len svoje nákupné správanie. Jeffrey Berk, spoluzakladateľ spoločnosti Privé Porter uviedol, že klientela, ktorá kabelky Birkin alebo Kelly nakupuje počas pandémie, logicky obmedzila svoj cestovanie. Preto peniaze míňali na iné veci.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Hermes Addicted (@hermes.reetzy)

Kabelka ako ikonický parížsky obchod

Spoločnosť Privé Porter otvorila svoj obchod v luxusnom miamskom obchodnom centre. Predajňa je považovaná za „birkinskú ríšu divov“. Nachádzajú sa v nej totiž ikonické tašky v hodnote najmenej 2,5 milióna dolárov.

Najhorúcejšie trendy počas pandémie predstavovali najmä menšie modely a ružová farba. Tá je podľa Jeffreyho Berka vždy najobľúbenejšou farbou, pokiaľ ide o tašky Hermès.

Medzi najdrahšie Birkins kabelky v ich obchode aktuálne patrí niekoľko malých tašiek. Tie majú šírku iba 20 centimetrov a ilustrujú vzhľad ikonického parížskeho obchodu Hermès. Jeden dizajn zobrazuje budovu v noci, druhý zas cez deň. Za obe však zaplatíš 450 000 dolárov.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa @luxury_of_affluence

Nakupujú najmä mileniáli

Na trhu s investíciami sa stávajú luxusné kabelky čoraz častejšou voľbou, uvádza Daily Mail. Podľa agentúry Art Market Research (AMR) teraz z hľadiska investičného potenciálu dokonca prekonávajú umenie, klasické autá a vzácne whisky.

Kabelky sa tak najmä v zahraničí stávajú populárnou voľbou, uvádza Daily Mail. Je však pochopiteľné, že podobnú investíciu si bežný smrteľník nemôže len tak dovoliť.

Ak ste si kúpili svoju Louis Vuitton Monogram Multicolor Heartbreaker z roku 2012 do januára 2019 na sekundárnom trhu, mohli ste ju kúpiť v rozmedzí od 750 do 1 000 dolárov, v závislosti od stavu. Dnes sa rovnaká taška predáva za 2 000 dolárov,“ uvádza Sarah Davis, zakladateľka spoločnosti Fashionphile.

Šéfka spoločnosti RealReal Sasha Skoda vysvetľuje, že predaj luxusných kabeliek sa od apríla do septembra 2020 zdvojnásobil.Mileniáli v minulom štvrťroku nakupovali viac kabeliek Hermès, než ktorákoľvek iná demografická skupina,dodáva pre InStyle.

Zdroje: CNN, Daily mail, InStyle

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá