Kto v reklame hovorí, čo bude trendy o rok, si vymýšľa a fabuluje

  • Medzi klientom a reklamnou agentúrou chýba proces, ktorý pomôže odhaliť skutočné potreby klienta
  • „Ako kreatívec neviem pracovať dlho bez prestávky. Najviac zvládnem tak hodinu"
  • Ako vznikol projekt Work&Hugs a ktoré osobnosti z reklamy a biznisu sa doň zapojili?
redakcia / unsplash
  • Medzi klientom a reklamnou agentúrou chýba proces, ktorý pomôže odhaliť skutočné potreby klienta
  • „Ako kreatívec neviem pracovať dlho bez prestávky. Najviac zvládnem tak hodinu"
  • Ako vznikol projekt Work&Hugs a ktoré osobnosti z reklamy a biznisu sa doň zapojili?

Vypočujte si najnovší rozhovor od Startitup. Tento raz prijal naše pozvanie dlhoročný a skúsený marketér a reklamný kreatívec Jord Nikov.

Porozprával, kde v reklame začínal, ako sa dostal na vedúce pozície a prečo si nakoniec založil vlastnú agentúru Work&Hugs. V čom vidí problém slovenskej reklamy a na základe čoho by si ťa vybral do tímu? Dozvieš sa aj to, ako je to v súčasnosti s klientskými rozpočtami a čo je jeho pilierom a inšpiráciou pri tvorbe kreatívnych a funkčných nápadov. Čo on sám považuje za dôležitejšie ako reklamné ocenenia?

Jord prezradil aj odporúčanie pre všetkých, ktorý chcú pracovať v reklame a marketingu. Toto proste musíš spraviť. Príjemné počúvanie.

Najnovšie video