Gentlejam
Gentlejam
Iveta Hrabovská a Matej Hrabovský, Gentlejam

Kultovému produktu zmenili vizáž aj receptúru. Dnes chce jedinečné džemy Slovákov Dubaj

  • Iveta Hrabovská je slovenská podnikateľka, ktorá sa výrobe džemov nikdy predtým v minulosti nevenovala
  • Dnes je to však už viac ako 6 rokov, čo spoločne so svojím manželom Matejom Hrabovským vytvorila unikátny nápad džemov a omáčok s prémiovým alkoholom
  • Vďaka jedinečnej štruktúre jej vlastných receptúr zaujala významnú slovenskú klientelu a obchodníkov z viacerých kútov sveta
  • Iveta Hrabovská je slovenská podnikateľka, ktorá sa výrobe džemov nikdy predtým v minulosti nevenovala
  • Dnes je to však už viac ako 6 rokov, čo spoločne so svojím manželom Matejom Hrabovským vytvorila unikátny nápad džemov a omáčok s prémiovým alkoholom
  • Vďaka jedinečnej štruktúre jej vlastných receptúr zaujala významnú slovenskú klientelu a obchodníkov z viacerých kútov sveta

Vyštudovala marketingovú komunikáciu, ktorú v podnikaní využila vo svoj prospech. Jej nadšenie pre tvorbu ju priviedlo do sveta, ktorý jej otvoril dvere plné nepredstaviteľných možností. Dnes je to už 6 rokov, odkedy si spoločne so svojím manželom povedala, že sa začne venovať produkcii vskutku špeciálnych džemov a omáčok.

„Výrobe džemov a omáčok som sa nikdy predtým nevenovala, avšak jeden večer som sedela pri pohári vína a v hlave mi skrsla úžasná myšlienka. Napadlo mi, že by bolo skvelé vyrábať džemy a omáčky s prémiovým alkoholom,“ hovorí pre Startitup zakladateľka značky Gentlejam.

Iveta a Matej Hrabovskí sú nadšení podnikatelia, ktorí objavili svoju vášeň v oblasti gastronomického trhu. Svojim zákazníkom ponúkajú kvalitné výrobky z tých najlepších surovín a prémiového alkoholu. Pri ich práci im záleží na tom, aby vytvorili dokonalú symbiózu chutí, ktorá na gastronomickom trhu dokáže preraziť.

„Vedela som, že ak chceme uspieť, musíme prísť na trh s niečím, čo tu ešte nie je. Preto mi napadli práve tieto džemy a omáčky, čo bola úplná trefa do čierneho. Avšak vytvoriť džemy a omáčky s alkoholom nie je také náročné ako dokázať predať 20-eurový produkt na Slovensku, to chce totiž guráž,“ hovorí Iveta.

Biznis diera na trhu

Každý nápad si vyžaduje istú premyslenú stratégiu, ak sa s ním rozhodnete ísť na trh. Inak to nebolo ani v prípade značky Gentlejam. „Náš produkt sme zabalili do príťažlivého dizajnu, ktorý máme, a snažili sme sa sústrediť na úzku cieľovú skupinu.“

Gentlejam
zdroj: Gentlejam

Už samotný chytľavý názov Gentlejam prezrádza, pre ktorú cieľovú skupinu sú tieto výrobky určené, čo nám bližšie objasnila aj autorka. „Zamerali sme sa na biznis klientelu. Išla som s mojím produktom niekam, kde sa zatiaľ nikto neodvážil ísť. Preto som tomu dala aj názov Gentlejam, lebo som si vedela predstaviť môj výrobok najmä v rukách džentlmenov a biznismenov,“ vysvetľuje.

Startitup PREMIUM logo
Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

(Zrušiť môžeš kedykoľvek)

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá