Lákavá šanca pre Slovákov: Otvor si vlastný fast food. Know-how dostaneš na podnose a investuješ len pár tisíc

  • Burrito Loco predstavuje koncept texasko-mexických fast food reštaurácií
  • Funguje na princípe „vyskladaj si sám“, kde si zákazník môže upraviť objednávku podľa svojho vlastného výberu
Burrito Loco, BoysPlayNice
  • Burrito Loco predstavuje koncept texasko-mexických fast food reštaurácií
  • Funguje na princípe „vyskladaj si sám“, kde si zákazník môže upraviť objednávku podľa svojho vlastného výberu

Napriek tomu, že v Spojených štátoch je tento štýl veľmi obľúbený, v Európe a Ázii je zatiaľ relatívne nový. Avšak podobný koncept v USA – Chipotle Mexican Grill – patrí k trom najrýchlejšie rastúcim spoločnostiam na svete.

Franšízu Burrito Loco momentálne nájdeš aj v Prahe, kde je veľmi obľúbená aj medzi turistami a, samozrejme, aj Slovákmi, ktorí tu žijú, alebo sem prídu len na výlet.

Burrito Loco je sieť fastfoodov zameraná na mexickú kuchyňu, investori oslovili architektonické štúdio Formafatal, aby pre tento reťazec rýchleho občerstvenia navrhlo interiér, ktorý bude charakteristický pre všetky novo vzniknuté prevádzky.

Zadaním bolo, aby sa téma mexickej kuchyne prepísala do návrhu interiéru a aby navrhnuté prvky bolo možné aplikovať do rôznorodých priestorov, ktoré si investori budú postupne prenajímať.

Koncept interiéru je jasne čitateľný: Mexiko je plné farieb. Charakteristickým znakom je pestrosť a nazdobenosť. „V návrhoch jednotlivých pobočiek zachovávame stále rovnaké materiály a rovnaké prvky, pre každú prevádzkareň sme však volili iné farebné kombinácie. Farebnosť sa s každou pobočkou mení na obkladoch z vlnitého plechu, výmaľbách, keramických dlaždičkách a taktiež na stoličkách,“ uvádza architektonické štúdio Formafatal, ktoré stojí za dizajnom interiéru.

Charakteristické mexické dlaždičky zámerne nahradili jednofarebnými a do interiéru dotyk Mexika dostali cez niektoré symboly, ktoré sú pre Mexiko typické. Zásadným prvkom je symbol kaktusu, ktorý je v interiéri dominantný a štylizovaný v rôznych formách.

Ďalšími prvkami sú sombrera a girlandy. Z typicky mexických veľkých klobúkov sú vyrobené závesné svietidlá. Girlandy nechýbajú na žiadnej mexickej párty, sú zavesené na stromoch pri každom plechovom stánku s občerstvením.

Burrito Loco nezaujme len jedlom, ale aj dizajnovým interiérom

V interiéri Burrito Loco sú nakombinované girlandy z malých žiaroviek a girlandy ozdobné z vystrihovaným vzorom. Sombrera, rovnako tak ako biele plastové ozdobné girlandy sú objednané priamo z Mexika. Obklady z vlnitého plechu symbolizujú mexické príbytky. Na vankúšoch sú aplikácie v tvare štylizovaného slnka, ktoré má Burrito Loco aj vo svojom logu.

Dobrou správou je, že tento fast food má v pláne sa rozšíriť z Prahy aj do ďalších regiónov, pre Startitup to potvrdil Jan Matoušek. Prvá pobočka tohto franšízového konceptu otvorila svoje dvere zákazníkom v centre Prahy už v roku 2012. Odvtedy sa sieť rozrástla na 9 pobočiek, 3 z nich sú prevádzkované franšízovými partnermi.

V hľadáčiku sú franšízanti pre ďalší rast mimo Prahy. Tím značky má záujem o spoluprácu v rámci Brna a krajských miest. Šancu majú aj uchádzači o licenciu z ďalších miest v Prahe, ktorí by chceli svoju pobočku prevádzkovať v obchodných centrách či na ďalších frekventovaných miestach.

„Príležitosť podnikať pod naším brandom ponúkame aj záujemcom zo Slovenska,“ hovorí spolumajiteľ Burrito Loco Jan Matoušek.

Koľko ťa to bude stáť?

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroje: Burrito Loco, Formafatal

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá