Do Bratislavy prišli z Latinskej Ameriky. Ľudí pobláznili ich pochúťkou, aká sa v našej krajine hľadá veľmi ťažko

  • Životní, ale aj podnikateľskí partneri Lucas a Barbara vymenili život v Latinskej Amerike za Bratislavu
  • V našom hlavnom meste sa rozhodli rozbehnúť biznis s niečím, čo im ide výnimočne dobre a v našich končinách sa hľadá ťažko
  • Priniesli sem kus Latinskej Ameriky, vďaka ponuke ich klasickej pochúťky s názvom empanadas
latinas
Latinas
  • Životní, ale aj podnikateľskí partneri Lucas a Barbara vymenili život v Latinskej Amerike za Bratislavu
  • V našom hlavnom meste sa rozhodli rozbehnúť biznis s niečím, čo im ide výnimočne dobre a v našich končinách sa hľadá ťažko
  • Priniesli sem kus Latinskej Ameriky, vďaka ponuke ich klasickej pochúťky s názvom empanadas

Počul si už o malej rodinnej značke Latinas? Stoja za ňou dvaja nadšenci latinskoamerickej kuchyne, ktorí sa ju rozhodli sprostredkovať aj Slovákom. 

Za týmto projektom stojí mladý sympatický pár, ktorý tvorí Lucas Martinez Tanoira z argentínskeho Buenos Aires a Barbara Lima, pôvodom z brazílskeho Sao Paulo. Na Slovensko, konkrétne do Bratislavy, prišli po tom, ako sa sem rozhodla z pracovných dôvodov presťahovať Barbarina rodina. 

Argentínu vymenil za Slovensko

Prvotný nápad na založenie projektu Latinas s ponukou klasickej pochúťky empanadas mal Lucas. Tento mladík však nie je v gastro biznise žiadnym nováčikom, vareniu sa venuje už 13 rokov. Tri roky pracoval ako kuchár pre prestížny Four Seasons Hotel v Buenos Aires. Okrem toho pôsobil aj v rámci pár ďalších malých biznisov v Argentíne.

V Bratislave sa stal šéfom v známom steak house El Gaucho. Jeho priateľa Barbara je študentkou odboru European Studies na Univerzite Komenského. Mladá Brazílčanka popri štúdiu taktiež brigáduje a počas jej voľného času sa venuje správe sociálnych sietí a marketingu Latinas.

„Sme skutočne vďační za to, že nás Slovensko ako krajina prijalo. Kvalita života je tu dobrá, a je možné ju ďalej rozvíjať. Aj rytmus života je tu oveľa pomalší ako v našich domovských krajinách, tam ľudia žijú rýchlo a idú s dobou. Naopak, na Slovensku si ľudia dávajú na čas, čo so sebou prináša benefity, ale aj negatíva,“ opisujú.

Problémom je najmä jazyk

Lucas a Barbara priznávajú, že presadiť sa v slovenskom gastro biznise, ešte k tomu počas pandémie, nebolo vôbec jednoduché.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá