Lidl e-shop oslavuje na Slovensku jeden rok. Vedenie nevylučuje, že potraviny bude predávať aj online 

  • Je tomu presne rok, od kedy si môžeš produkty Lidl kúpiť aj online cez e-shop
  • Slováci si ho skutočne obľúbili, nakoľko počet predaných výrobkov sa pohybuje v niekoľkých miliónoch
TASR
  • Je tomu presne rok, od kedy si môžeš produkty Lidl kúpiť aj online cez e-shop
  • Slováci si ho skutočne obľúbili, nakoľko počet predaných výrobkov sa pohybuje v niekoľkých miliónoch

Lidl Slovensko presne pred rokom vypočul požiadavky zákazníkov a spustil dlho očakávaný e-shop so spotrebným tovarom. Slovensko sa tak stalo v poradí siedmou krajinou, v ktorej diskont ponúka spotrebný tovar online. 

O tom, že Slováci si e-shop skutočne obľúbili svedčí aj fakt, že za 12 mesiacov spoločnosť zaznamenala státisíce registrovaných užívateľov a objednávok a počet predaných produktoch ráta Lidl v miliónoch.

 Lidl-shop okrem iného získal aj dôležitý status: „Overené zákazníkmi“ od portálu Heureka a dlhodobo si drží top hodnotenie. Zaradený bol dokonca aj do súťaže Shop Roku 2019.

Živijóóó !! 🥂Pripíjame na prvé výročie nášho Lidl-Shopu a posielame Vám darček. DOPRAVA ZADARMO od 16.10.-18.10. Využite šancu a nakupujte ešte výhodnejšie! 👉 https://bit.ly/350JaIK

Gepostet von Lidl Slovensko am Donnerstag, 15. Oktober 2020

Absolútne najpredávanejším produktom sa na Slovensku stali dámske tehotenské legíny Esmara, no  záujem je aj o miešač farieb a malty Parkside, šijacie stroje či rôzne náradie do domácnosti. 

Online obchod Lidla je dostupný na adrese www.lidl-shop.sk a oproti kamenným predajniam ponúka viacero výhod. Výrobky je možné objednať v online predpredaji už o týždeň skôr než sa objavia v ponuke kamenných predajní pričom produkty tu nájdeš celoročne. 

Lidl chce Slovensko zbaviť mikroténových vreciek. Reťazec urobil nečakaný krok a zapojí všetkých

Na webe je navyše dostupný aj exkluzívny sortiment, ktorý sa do klasického predaja nedostane. Okrem pravidelnej týždňovej akčnej ponuky Lidl-shop.sk obsahuje aj stály sortiment, bestsellery či výrobky z predchádzajúceho týždňa. 

Tak ako myslíme na vaše pohodlie, rovnako myslíme aj na životné prostredie 🌎 a práve preto u nás teraz nájdete športové…

Gepostet von Lidl Slovensko am Montag, 7. September 2020

Ponuka je tu tematicky rozdelená do šiestich sekcií – móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet. Chýbajú tak len potraviny. Do budúcna však podľa vedenia spoločnosti nie je rozširovanie sortimentu týmto smerom vylúčené.

Nakupuješ na Lidl e-shope?

„Máme skúsenosti aj z iných krajín, kde tento e-shop funguje. V prvom kroku sa venujeme nepotravinovému tovaru. Či už sú to nové projekty alebo inovácie, vždy chceme, aby išlo o stabilné a funkčné produkty, s ktorými je zákazník spokojný. Keď budeme mať k dispozícii e-shop, ktorý bude funkčný a zákazníci s ním budú stotožnení, našim cieľom je následne rozširovať ponuku a venovať sa inováciám. E-shop s potravinami tak do budúcna nevylučujeme, ale aktuálne sa venujeme nepotravinovému tovaru,” objasnil pre Startitup head of digital spoločnosti Lidl Peter Gažo.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá