Lidl spúšťa predaj vylepšeného Prosecca, po ktorom ťa nebude bolieť hlava

  • Aj keď to znie možno príliš dobre, na to aby to bola pravda Lidl deklaruje, že prichádza s Proseccom, po ktorom už nebudeš zažívať ťažké rána.
chu
  • Aj keď to znie možno príliš dobre, na to aby to bola pravda Lidl deklaruje, že prichádza s Proseccom, po ktorom už nebudeš zažívať ťažké rána.

Nové organické Prosecco Spumante sa má dostať na pulty predajní počas vianočného obdobia a to s cenovkou 9 eur. Slováci si ho však zrejme budú môcť  zaobstarať len cez e-shop.

„Každý zažil tú nepríjemnú opicu z vína. Niekedy je pripisovaná siričitým konzervantom, ktoré sa vo víne používajú na to, aby zostalo dlhšie čerstvé. Ak na ne nereagujete príliš dobre, zbohom vášmu problému môže dať Organic Prosecco Spumante z Lidla,“ hovorí o svojom výtvore pre Telegraph odborník na víno Bampfield.

Každá minca má však dve strany a podľa odborníkov, pitie zázračného bublikového sektu ti pohodové ráno nezaručí. Vínna kritička Victoria Moore si myslí, že ide len o vymyslený príbeh a skvelý reklamný ťah zo strany reťazca.

„Opicu človeku spôsobuje alkohol nie siričitany. Oveľa viac siričitanov nájdeme  v sušenom ovocí a v spracovanom mäse než v bežne dostupnej flaši Prosecca. Chcela by som spoznať človeka u ktorého sa po vrecku sušených marhúľ objaví opica.“

pokračuje : „Vyhlásenie spoločnosti Lidl je prinajmenšom nezodpovedné. Ak je niekto taký hlúpy, aby si myslel, že môže vypiť litre Prosecca a vyhnúť sa opici len kvôli tomu, že spomínaný nápoj má menej siričitanov, potom si tú bolesť hlavy naozaj zaslúži.“

Podľa zakladateľa organizácie Organic Wine Club, je neznášanlivosť na siričitany v našich génoch. Aj preto sa niekto po pár fľaškách cíti ako rybička zatiaľ, čo jeho kolega trpí bolesťami.

„Ľudia majú odlišnú úroveň tolerancie, závisí to od vášho genetického zloženia, no nižšie množstvo siričitanov môže prispieť k lepšiemu ránu. Ak chcete zmierniť vašu opicu, jedinou spoľahlivou cestou je zníženie množstva etanolu, ktorý príjmete. To znamená, že buď budete menej piť alebo je nutné si vyberať nápoje s menším percentuálnym podielom alkoholu,“ hovorí pre Telegraph Mark Leyshon- výskumník v spoločnosti Alcohol Corner.

Či už nám bublinkový nápoj spôsobuje opicu alebo nie, chuť ľudí na Prosecco sa stále zvyšuje. Odborníci z odboru IWSR (International Wine and Spirits Record) predpovedajú, že predaj šumivých vín sa v roku 2020 zvýši o 8,6%.

zdroj:telegraph.co.uk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá