LinkedIn testuje úplne novú funkciu. Priblíži sa ňou Snapchatu či Instagramu

  • LinkedIn testuje novú funkciu, ktorá má spraviť sieť príťažlivejšou pre používateľov
  • Stories majú pomôcť najmä v novom štýle pracovných rozhovorov a nadväzovaní nových vzťahov
BeFunky-collage-6
Pexels/Unsplash
  • LinkedIn testuje novú funkciu, ktorá má spraviť sieť príťažlivejšou pre používateľov
  • Stories majú pomôcť najmä v novom štýle pracovných rozhovorov a nadväzovaní nových vzťahov

LinkedIn bol vždy sociálnou sieťou, ktorá bola zameraná na konverzáciu medzi potenciálnym zamestnancom a zamestnávateľom. Tak isto ste na nej mohli získať spätnú väzbu ku svojej práci či nájsť nových biznis partnerov. 

Aj LinkedIn však, podobne ako ostatné sociálne siete, chce napredovať, a preto po novom testuje novú formu konverzácie medzi užívateľmi prostredníctvom populárnych stories, ktoré môžete poznať zo Snapchatu či Instagramu. Informoval o tom Pete Davies, ktorý je vedúci produktového obsahu LinkedIn prostredníctvom svojho blogu. 

Čítaj viac TU>>Staráš sa o svoj LinkedIN? Ukážeme ti spôsob, ako si ťa na trhu práce môžu všimnúť

zdroj: Unsplash

Stories sú komunikačným kanálom súčasnosti 

Krátké 15 sekundové príbehy boli prvýkrát uvedené v roku 2013 na sociálnej sieti Snapchat. Ich potenciál si však okamžite uvedomil aj Facebook, ktorý ich následne implementoval do Instagramu a Facebooku. 

Dôkazom toho, že ľudia milujú príbehy vyrozprávané prostredníctvom krátkych  stories je aj štatistika Instagramu, kde práve túto funkciu využíva viac ako 500 miliónov užívateľov denne a pravidelne ich sleduje až 60 percent mileniálov. 

Túto skutočnosť si uvedomuje aj LinkedIn, ktorý momentálne testuje túto formu príbehov pre svojich užívateľov. Tie by mali pomôcť najmä pri zdieľaní kľúčových momentov v tvojej pracovnej oblasti. Taktiež sa tam môžu zdieľať tipy a triky, ktoré môžu pomôcť ďalším užívateľom z tvojho segmentu. 

zdroj: Unsplash

Hlavnými benefitmi, ktoré stories môžu pre LinkedIn priniesť, je tvorivosť autentickosť užívateľov pri zdielani ich pracovného života. No a práve tieto aspekty môžu pomôcť pri budovaní a rozvíjaní ďalších biznisových vzťahov. 

Medzi užívateľov by sa stories mali dostať za pár mesiacov 

V súčasnosti je táto nová funkcia len v testovaní s vybranými užívateľmi. Medzi širšiu verejnosť by sa mala dostať až za pár mesiacov. Microsoft, ktorý je vlastníkom LinkedIn od roku 2016 a jeho vývojári, si od stories sľubujú skutočne veľa. Otázkou však je či práve tento štýl komunikácie patrí do tohto typu sociálnej siete.

Zdroje: LinkedIn, TheVerge, 99firms.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech