Kofola kúpila tradičnú českú firmu a bylinkový biznis tak rozkvitne ešte viac

  • Spoločnosť Kofola Československo kúpila 100 % podiel v tradičnej českej firme LEROS, s ktorou mala už pred časom rozbehnutú úspešnú spoluprácu
  • Výšku obchodu sa rozhodli obe strany nekomentovať
  • Kofola plánuje portfólio svojich produktov rozšíriť o zdravší element a LEROS sa na spoluprácu so silným partnerom rovnako teší
kofola-original
kofola.sk
  • Spoločnosť Kofola Československo kúpila 100 % podiel v tradičnej českej firme LEROS, s ktorou mala už pred časom rozbehnutú úspešnú spoluprácu
  • Výšku obchodu sa rozhodli obe strany nekomentovať
  • Kofola plánuje portfólio svojich produktov rozšíriť o zdravší element a LEROS sa na spoluprácu so silným partnerom rovnako teší

Tradičná česká firma LEROS, výrobca zmesí z liečivých rastlín a vysokokvalitných prírodných čajov, sa spojí s ďalšou spoločnosťou s významnou tradíciou, milovanou Kofolou. Už včera to spoločnosti oznámili prostredníctvom tlačovej správy, no k finančnej stránke obchodu sa rozhodli nevyjadrovať.

Silné partnerstvo môžu vzniknúť najmä vďaka dlhoročnému zázemiu značiek v domácom prostredí, ktoré môže byť odrazovým mostíkom napríklad aj na expanziu do zahraničia.

Do čela firmy nastúpi skúsený manažér Martin Mateáš, ktorý pracoval pre Kofolu 11 rokov, o novinke povedal: „Kofola a bylinky k sebe neodmysliteľne patria. LEROS je firma, ktorá presne zodpovedá tomu, čo hľadáme. Je to výrobca s dlhoročnou tradíciou, s výborným zázemím, skúsenými zamestnancami a vysoko kvalitnými produktmi z liečivých rastlín.

Naším cieľom je túto tradičnú českú spoločnosť, ktorá bola roky budovaná na pevných zásadách, ďalej v tomto duchu rozvíjať a zlepšovať jej postavenie na trhu.“

Spojenie kvalitných bylinných čajov a populárneho sýteného nápoja vníma pozitívne aj doterajší majoritný vlastník firmy LEROS, Antonín Kachlík: „Vybrali sme si Kofolu, pretože sme česká firma a chceli sme v tejto tradícii pokračovať. Trh sa mení a my potrebujeme silného partnera, ktorý dokáže túto značku rozšíriť aj na ďalšie trhy a veríme, že práve Kofola ním je.

“ Súčasným trendom sa Kofola snaží prispôsobiť napríklad expanziou salatérií a freshbarov pod značkou UGO, ktorých je už na trhu dokopy 84, vďaka výrobniam čerstvých šalátov Titbit či pomerne rýchlo rastúcej rodinnej firme Premium Rosa z Liptovského Mikuláša s výrobou vysokokvalitných prírodných produktov, ktoré sú už v ponuke aj na Poľskom trhu.

Pod Kofolu patria napríklad aj značky Rajec, Semtex, Vinea, Jupí či Rauch. A aká je vízia spoločnosti? „Do roku 2020 chceme byť československou jednotkou v gastre a impulze, udržať postavenie v retaile a ponúkneme naše nápoje v zdravšej podobe. Rovnako ako doteraz budeme naše produkty vyrábať s čo najväčšou starostlivosťou a láskou.“

Zdroj: TS

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá